1.223 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Jawa 350 blue style med sidevogn Jawa 350 blue style med sidevogn

Hello Alle...

Så er vores vinter cykel blevet afløst af den zx10´eren.

Men jeg har kæmpe problem med min vintercykel her sidst på vintersæsonen og er lige ved at smide den ad Hekkenfeldt til.
¨
Jeg fik sidst på sommeren 2006 lavet samlet motoren pga. den kørte på en cylinder og en bekendt ville lige kigge på den og der er løse nålelejer i sådan en fætter og pludselig lå de i bunden af motoren. Vi sendte den til et mc-værksted som samlede motoren med nye lejer og pakninger og vi satte den på men efter 1 måned blev den 1 cylinderet igen vi har skiftet tændrør og den køre som en drøm... i 14 dage - så tager den et tændrør igen... vi har fået målt den ud - prøvet at skifte tændspoler og tændrørsledning. Vi har kørt med olieblanderen - vi har kørt uden hvor vi selv blanede det - men den leger stadig med at køre på 1 cylinder - nogle gange den ene og andre gange den anden. Skal lige sige at den gnist der kommer til tændrøret som ikke vil er sindsyg blå og vild... den har sågar for 3 uger siden "smeltet" et tændrør i den ene cylinder - vi har skiftet dem ud til nogel med en højere varmegrad og det virkede fint her den sidste måned - men nu halter den fandme igen på en cylinder...
HVAD ER DER GALT ..?

Er snart ved at købe en anden Jawa 350 til min vinter sidevogn...

Jerg kaster håndklædet i ringen ;O(

Martin P og Ole P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Jawa 350 blue style med sidevogn

Annonce