{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Magacin.dk og hvad ? {{forumTopicSubject}}

Lidt om en konkurent eller hvad - før var det gratis at læse deres sider - nu skal man betale 13.33 kr./md. For at læse deres test og alt andet. Er det ok med jer ? Jeg personligt har nægtet at betale for at se deres reklamer + det de laver ved siden af.
Så dersværre Magacin 123 i har tabt mig i jeres iver på at tjene penge.
Jeg bliver hellere her på motorcykelgalleriet.
Hvad mener i ?


Kommentarer på:  Magacin.dk og hvad ?
  • #1   21. apr 2018 De kan beholde deres artikler for dem selv.
    De får ikke en bulet 5 øre herfra.


  • #2   21. apr 2018 Gad ikke engang bruge dem da det var gratis smiley

  • #3   21. apr 2018 Men man har da så "heldigvis" facebook, og det er jo helt gratis! Men samtidigt en af verdens største virksomheder!! Jeg vil ikke skrive mere, jeg får kvalme af tanken om facefuck smiley

  • #4   21. apr 2018 Jeg var en del derinde sidste år. Men følelsen af at være potentielt malkekvæg, begyndte hurtigt at irritere mig. Og når jeg så ledte efter info, som var vigtigt for mig. Og blev stillet overfor valget mellem ikke at få råd og hjælp....eller betale ved kasse 1. Udover at man jo også er tvangsindlagt til deres reklame-mareridt. Jamen så havde jeg også fået nok, og bogmærke ud....

  • #5   21. apr 2018 Vidste ikke det fandtes

  • #7   22. apr 2018 Ha ha det skal han nok få kunder af - har altid været 2. rangs farvede artikler.
    Det drejer nøglen lige om lidt.


  • #8   22. apr 2018 #6: Misser du ikke pointen lidt? Siden er jo ikke værd at bruge pga at den er overplastret med reklame mm. Men selvfølgelig er de i deres gode ret til at vælge om siden dør ved hængning. Eller skydning.
    Jeg gider den ihvertfald overhovedet ikke pga den der stil. Og det med penge til ejerne...Når de så tjener gode penge, bliver det spittet op i aktier som bliver solgt. Og så er den onde cirkel igang.


  • #10   23. apr 2018 Erik K: Jeg bliver ikke muggen eller noget. Jeg har det bare med at udtrykke mig som sådan...Bad habbit, når jeg diskuterer tror folk tit, at jeg er pissesur. Men det er jeg altså slet ikke. Men Magacin ødelægger det bare for sig selv, tror jeg. Og især når de måske ikke har den top kvalitet, som de nok tror, siden de går ud fra at de kan tage betaling. Og ovenikøbet plastre det hele til med reklamer og folk så stadig gider at komme tilbage. Og der er da heller ikke mange positive kommentarer om Magacin her... smiley Hyg dig!

  • #12   23. apr 2018 Tænker da også det går ud over deres salg, de vil få meget færre visninger.

    De sagde også det ALDRIG ville komme til at koste penge at være på sitet!


  • #13   23. apr 2018 #12: Ja, det gør det sgu ikke bedre, set fra os potentielle (eks) læseres side. Men det vidste jeg ikke.

  • #14   24. apr 2018 Har igennem årene haft abonnement på Bike, diverse engelske Super Bike, Performance Bike og hvad de hedder. Har også haft på Touring nyt med fornyedede det ikke da jeg følte mig niere irriteret end underholdt efterhånden.
    Betaler gerne for indhold der er lærerigt, underholdende og seriøst.
    Magacin finder jeg umådeligt amatør agtigt og farvet af nogle underlige holdninger og fantasier. Det virker som om de (ingen nævnt ingen glemt) har en eller anden form for selvhøjtidelighed og blærerøvs betændelse, og det er helt uden at have noget at ha’ det i.

    Bliver to fluer med et smæk død over både Magacin og 123


  • #16   24. apr 2018 #14: Det er nemlig lige selvhøjtideligs-agtigt. Og jeg synes osse at 123 er en anden side af samme diskution.
    #15: Det synes jeg da er fair nok.(Jeg ville dog hellere ha 2 pk smøger.)


  • #17   24. apr 2018 Er det ikke der, Kenneth arbejder? smiley

  • #18   24. apr 2018 #17 Ham glemmer vi så ikke lige smiley Men tror du at han har et arbejde? Måske et beskyttet værksted smiley

  • #19   25. apr 2018 #18: Har ingen mening om vedkommende i mener....Men det er sgu ikke så let at få job på et beskyttet værksted nu om dage... smiley

Kommentér på:
Magacin.dk og hvad ?

Annonce