{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tips til tur i Romænien,Bosnien,Serbien osv. 26 jun.
  • #1   19. jun 2018 Du vil nok føle dig lidt som Palle alene i verden, alle de indfødte er jo heroppe for at stjæle med arme og ben smiley

  • #2   19. jun 2018 On that happy note..!!
    smiley
    Ved jo ik hvad vej du planlægger? smiley men bjergvejene omkrig Mostar bestemt se og svinger værdige om end noget slidte men super scenarier, sæt lidt ekstra tid af.. kommer du på Croatien kanten..?? smiley jamen så er kyst vejen op og ned fantastisk.. nogle øer går der høj broer ud til.. også test værdige smut ture god asfalt.. lækre hyggelige billige b&b overalt.. er du overhovedet i nærheden af plechevice naturreservat er det bestemt et forrygende sted at brænde en dag af.. smiley ( men lige det foregå så mest på gå ben smiley Adr..! smiley ) De lidt mindre bjergveje fra Opatija og nordpå er en lækker måde at komme ud af området, inden du hooker op på motorvejen smiley
    God tur!


  • #3   19. jun 2018 Fedt. Tak for anbefaling.

    Ja jeg kommer nok forbi dubrovnik


  • #4   19. jun 2018 He..he.. ok hvis du er så langt nede.. og skal nordpå fra dubrovnik.. så prøv at køre lidt fra hovedstrækket en bid ag vejen og vælg bjergvejen inde langs med Omis floden nordover.. supersuper MC strækning..

    Argh... Jeg vil med..!! Du får en fed Tour..!!


  • #5   20. jun 2018 Okay tak smiley

  • #6   20. jun 2018 Har været sidst år til Rumænien på Transfågåråsan, og Transalpina kan varm anbefale, masse af sving, super natur og de indfødte de var bare flinke og hjælpsomme

  • #7   20. jun 2018 Fedt. Det første jeg får overstået er transfa smiley

Kommentér på:
Tips til tur i Romænien,Bosnien,Serbien osv. 26 jun.

Annonce