{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trump
  • #1   22. jun 2018 Tronald Dump, den største trussel mod verdensfreden, alverdens terrorister når ham ikke til de tynde blege ankler!!

  • #3   22. jun 2018 Hva med de gamle Harley får de så også en højre pris ?

  • #4   22. jun 2018 Der er så meget jeg vil skrive om den orange klovn. Men jeg nøjes med: The Trumpster, The first human dumpster....Nu som præsident. Hvis der stadig er et gran af fornuft tilbage i denne verden, er stakkels planeten jorden ca halvt igennem dette mareridt....(Jeg ved godt, at han og hans regerings handlinger får konsekvenser meget længere tid end det.... )
    Jeg vælger at ignorere den del af virkeligheden, som siger at vi risikerer, at han får en periode til efter denne. For det magter jeg bare ikke at tænke på....Jeg er forøvrigt fløjtende ligeglad med om en Harley koster 300 eller 350000kr....Hvis jeg nogensinde kommer i nærheden af den slags penge, er en Harley ihvertfald ikke en af de cykler jeg skulle overveje at eje....


  • #5   22. jun 2018 #2 Du er vel klar over at en Gold Wing sikkert er produceret i USA, ikke da??? smiley

  • #6   22. jun 2018 #3: De brugte gør vel....Jeg ville da forlange en højere pris nu, hvor de er dyrere end før. Hvis jeg skulle sælge en brugt, ikk.

  • #8   22. jun 2018 Jeg køber et rejsekort så er jeg sikker på at komme af sted,men ved ikke hvor hen eller hvad tid.

  • #10   22. jun 2018 Vi overlever sgu nok at skulle købe de næste par Lewis fra Vietnam eller lign....

  • #11   23. jun 2018 Trump 2020!
    Det bliver foooor sjovt at se ham genvalgt hvis det lykkes.
    Så kan hystaderne skyde sig selv endnu mere i fødderne.

    Wa wa wa, iran aftalen kan ikke genforhandles.
    Wa wa wa, åh nej han melder os ud af paris aftalen uha uha.
    Uh uh uh, se orangutangen. Han opfører sig som en abe. Det må jeg lige skynde mig at lave en abeskøn statusharcelering om til mine apebook venner..

    Elsker at se hvad der sker når folk åbner skabene..
    Og skaber sig.

    Trump 2020 smiley
    Tillyke til jer der har en harley og er vokset fra den smiley
    Og surt for jer der stadig drømmer om en ny harley smiley

    Forvent flere geopolitiske forholdsændringer de kommende årtier. Trompet eller ej.
    Verden er af lave smiley


  • #12   23. jun 2018 #11: ja, jeg skal skydes fordi jeg ikke bryder mig om disruption med hovedet oppe i bagen og uden tanke på konsekvenserne, som nogen af os er bekymrede for. Og det kun, fordi at en del vælgere synes at det er fedt at røre rundt i gryden....
    Spørg arbejderen i england hvor fedt de synes Brexit er efterhånden.
    Hvor fedt er det, at Trump kalder Nordkoreas leder for en psykopat. For derefter at være bedste venner med ham. For derefter at udbryde, at atommagten står nøjagtigt samme sted som efter de to herrers proforma-møde. Alt der kommer ud af at være leder på den måde er usikkerhed. Og ringene som breder sig ud fra noget sådant, rammer altså ikke cremen af befolkningen. Men triller nedad som sådan noget har tendens til. Men det har Trump vel også lavet om på til din fornøjelse: At nu triller lort opad istedet? Jeg tror i så fald kun, at det gælder i de folks verden, som hepper på den slags reality-politikere. Men faktisk gider jeg slet ikke diskutere fakta. For det er et af de midler som typer som Erdogan, trump og endda visse europæiske ledere benytter sig af til at polarisere med....
    Men selvom din mening om den Amerikanske præsident er tåbelig, må du ha en god weekend smiley PS: Rigtigt godt profilbillede.....dygtig vuffer!


  • #13   24. jun 2018 smiley Trump er en tosse, no doubt smiley
    Af grunde vi ikke behøver komme ind på mener jeg dog alternativet var betragteligt værre.

    Men nu kan man ikke dømme en præsidents værd ud fra personens forhold til fakta, kvinder, regler eller god etikette smiley
    Se bare hvor meget succes ruslands, irans eller sågar nordkoreas leder har haft med at fremme deres nations sikkerhedspolitiske og ideologiske interesser.
    At det går dem skidt økonomisk kan man næppe klandere deres ledere for, mere end man kan påtale et overfaldsoffers påklædningsvalg smiley

    Hvis det altid er i en nations bedste interesser at bygge broer eller bevare freden med fjenderne, så har historikerne misset noget ved beskrivelsen af de sidste 2000 års nær konstante krigshærg smiley

    Hørte noget om beskæftigelsen, hvordan det går for små virksomheder i usa og lidt andre status meldinger forleden, det lader til at gå godt.

    Indsatsen i syrien har også taget en helt anden og meget mere... konkurrencedygtig form efter trump..
    Ikke at jeg er enig i at amerikanerne har et legitimt grundlag for at etablere en permanent tilstedeværelse i syrien, især ikke efter de har ageret som de har.

    Men jeg er også nået til et punkt hvor jeg må sande at jeg ikke kan vide hvad der reelt foregår bag tæpperne.
    Hvilke grupperinger der gør hvad. Det er umuligt at danne sig et overblik over. Og ingen uden en agenda, har motivationen til at påvirke nyhedsstrømmen (stater, stats-størrelse korporationer, ideologiske strømninger, kulturelle identiter og hvad folk ellers er organiseret i form af)

    Long story short: jeg undlader så vidt muligt at debattere spørgsmål der har subjektive svar smiley
    Det burde som regel ku klares med en helt neutral informations udveksling

    I modsætning til det shitshow af en valgkamp de havde kørende derovre smiley smiley smiley
    Intet under 120db lod til at kunne trænge igennem

    Ang brexit. Jeg så et indslag fra the guardian forleden du måske vil finde interessant
    Et aspekt jeg ikke havde hørt om før; Fabriks og rengøringsjobs m.v. besat af de villigste arbejdere osteuropa har at byde på.
    https://youtu.be/Hkk-oYB1MNw

    Any way. Tak hun er meget tålmodig når man har de rigtige godbidder smiley
    Og hvilken weekend smiley


  • razark
    razark Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #14   25. jun 2018 Trump 2020
    #buildthewall


  • Alexander B
    Alexander B Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Svar: 15
    #15   26. jun 2018 Trump er fantastisk, folk på venstrefløjen fatter ik hvad der ramte dem, folk på 'højrefløjen' ved det heller ikke.

    Blitzkrieg af højeste karakter.


  • #16   26. jun 2018 Trump har bare det der " Overraskelses momentet , det uforusigelige og uden det dødssyge" glat som en ål " atityde . Manden går ikke af vejen for at rydde op i egne rækker eller staffe et land som Canada når de tillader sig at lave mod aktioner . Og nu gider han ikke flere indvandere.tænker først på sit eget land . Det er sku da en handlingens mand !

  • Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Svar: 147
    #17   27. jun 2018 Jeg er ikke lige med på jeres logik. smiley

    Den resterende del af Harley Davidsons produktion bliver flyttet ud af USA, så alle HD'er fremtidigt kun bliver produceret udenfor USA - korrekt?

    USA har indført told på visse varer fra udlandet, hvorfor HD'er, der nu skal importeres til USA, bliver dyrere i USA. Korrekt?

    Hvad rager det os i Danmark? smiley


  • #18   27. jun 2018 Peter. Nej det har du helt misforstået
    HD flytter produktionen af de 40-50000 motorcykler til EU ud af USA. og USA har ikke indført told på import af motorcykler.
    Men produktionen af HD i USA er også blevet ramt af Trumps told på stål og aluminium


  • #19   27. jun 2018 Nu er det ekstremt svært at fatte ret meget af Tronalds tankegang, men hvis man som udgangspunkt bare tænker at det er bindegalt, går man nok ikke helt galt i byen!

  • #20   27. jun 2018 Nå Nå så vil Harley Davidson selv tage tabet , så nye HD er bliver så ikkedyere grundet dette , mon ikke de så bliver lavet på den nye fabrik i Thailand . nu får de på munden for at flytte produktionen til Europa ud af US de utaknemlige skarn

  • #21   29. jun 2018 Allerede i marts i år, udsendte H-D en pressemeddelelse om at de ville lukke en fabrik i USA, og åbne en i Thailand. De H-D der skal til EU (som kun er en del af Europa) samles så udenfor USA, og så er den ged barberet - nul told. Jeg vil tro man kan omgå det ved at købe en USA produceret H-D i Schweiz, og derefter importere den til EU.
    Trump havde som hovedemne i sin kommende politik, at han ville trække de arbejdspladser tilbage til USA, som de (og Danmark) havde givet væk til Kina. Et af midlerne var højere told på stål og aluminium. EU svarer så med højere told - ikke på stål og aluminium, men på populære varer som H-D (og Ford, Chevrolet m.v.), Lewis og andet, der kan ses af de almindelige borgere, og skyder skylden for det på Trump.

    Trump er i gang med at normalisere forholdet til Nordkorea, hvilket ingen anden statsleder har formået i over 50 år og standse Irans produktion af A-våben, men det er vel også forkert? Man kunne jo også bare lade Nordkorea affyre atombomber(og gøre store dele af Nordkorea ubeboeligt i århundreder) og sende missiler ind over Japan, med risiko for at en ved en fejl falder ned i det tætbefolkede Japan, hvilket vil udløse en storkrig. Man kunne jo også bare lade Iran, ledet af islamiske fanatikere, fortsætte med at udvikle en A-bombe, som vi jo allesammen godt ved hvem den vil blive brugt imod.

    En H-D vil ikke stige i pris, der vil bare komme til at stå "Made in Thailand" på den. I forvejen produceres mange dele til biler og motorcykler med et godt rygte i Kina. Den ene af vores Toyota'er, der har tjent os fejlfrit i mange år og hundredetusinder af kilometer, er samlet i Ungarn. Hvor mange af stumperne der er fra Kina ved jeg ikke, men jeg ville ikke blive forbavset, hvis det er mange. Yamaha laver bilmotorer til Volvo og så vidt jeg ved også BMW.

    Om en H-D, GW eller andre er en kommode eller ej, er i den forbindelse lige så ligegyldigt som Trumps hårfarve. Den samlede presse kunne heller ikke lide Reagan, men eftertiden viste at han i høj grad var medvirkende til at standse den kolde krig og normalisere forholdet til Rusland, og skubbede så meget til kommunismen at den fik overbalance og brasede sammen. Der vil ske det samme med Trump.

    Det var dagens dosis politik, og der kommer aldrig mere. Jeg tror ikke hverken dine Lewis (syet i Kina) eller den H-D (samlet i Thailand) vil stige i pris, i hvert fald ikke på grund af told. Kig på dit Philips fjernsyn og se hvor det er lavet - det med garanti ikke i Eindhoven i Holland. En Chevrolet Spark er med stor sandsynlighed samlet i Zaporozhye i Ukraine, hvor der har været bilfabrik i mindst 75 år. Min svigerfar var ingeniør der.


  • #22   29. jun 2018 #13: Jeg ser først dit indlæg nu. Men jeg synes at det er pissegodt skrevet. Og jeg er iøvrigt ret enig i det meste af det du skriver. (Jeg har ikke klikket på linket endnu, men ska nok få det set...)
    Jeg har lab/retriver....et andet niveau af abstraktion og lydighed, som man næppe opnår med andre væsener, blot hunden ved, at godbidden kommer bagefter...
    Ha en god weekend allesammen smiley


    profilbillede
  • #23   30. jun 2018 -> 13. The Guardian?? Det er da den mest kulturradikale og useriøse sprøjte man kan grave frem. Den er værre end New York Times og Washington Post tilsammen. Her er the Guardian når den er bedst.

    profilbillede
  • #24   1. jul 2018 Hehe jo. The guardian smiley men som skrevet længere oppe. ingen uden en agenda, har motivationen til at påvirke nyhedsstrømmen smiley med det mener jeg bare det efterhånden kræver at man lytter både i øst og vest for at kunne regne gennemsnittet ud så man ender med at have et godt helhedsbillede smiley
    Nu er det en video reportage på en 10 minutter så hudt jeg visker. Som bare var anbefalet på youtube da jeg havde set noget andet der kredsede om emnet smiley
    Og egentlig er journalistikken ikke ret ladet i videoen.
    I hvert fald ikke taget ud af kontekst smiley den har sikkert været en del af en artikel som lige forberedte læseren med nogen bestemte briller, inden videoen var embedded længere nede på siden smiley
    Normalt holder jeg mig også fra guardian må jeg sige.
    Kan ikke huske at jeg nogensinde har været på deres hjemmeside faktisk. Så det var rent tilfælde hehe (#børster skulderen)

    Nåm jeg har lige været offline er par dage. Der er skute meget mobil dækning på møn smiley
    Nøj der er dejligt til gengæld


    profilbillede
  • Alexander B
    Alexander B Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Svar: 15
    #25   3. jul 2018 #24 Ja helt enig, hvem end det er der siger 2+2=4 er ligegyldigt, fakta er fakta.
    "men som skrevet længere oppe. ingen uden en agenda, har motivationen til at påvirke nyhedsstrømmen " Det lyder dog helt forkert.
    Hvis der er nogen der spreder direkte løgne og misinformation, de såkaldte "regressive lefts", så er det en agenda at både venstreorienterede og højreorienterede ønsker at "påvirke nyhedsstrømmen" så der kommer mere sandhed og fakta i debatten?


  • #26   4. jul 2018 smiley Det mente med det skrevne, var at det kræver en del ressourcer at blive hørt idag. Ergo er et, som oftest nævneværdigt, incitament gerne forbundet med budbringeren. Om end historien af og til er neutralt leveret.
    Det ksn ske for enhver smiley

    Man ska nogen gange høre sandheden fra børn el fulde mennesker

    Herunder forresten et skønt foto, som vedkommende så vidt jeg kunne forstå ønskede ikke blev delt.
    Internet.. You know what to do... smiley


    profilbillede
  • Alexander B
    Alexander B Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Svar: 15
    #27   4. jul 2018 Skønt foto. Og nej det kræver intet at blive hørt i dag. Lav et twitter- eller et facebookopslag og hvis du er noget værd, og hvis der er nogen der gider høre det, bliver du nemt hørt.

Kommentér på:
Trump

Annonce