{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

grrr... bilister... STRAM NU OP!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har før lavet et indlæg hvor jeg rent faktisk roser bilister, fordi jeg syntes de er gode til at trække ind og give plads... Men hold nu op, hvor er de også nogle kvejpnder til at se sig for inden de køre på de støre veje. Ca 80% køre total hovedløst lige ud foran en mc... (bla. Mig)....
Der er ikk granser for hvor gal, (rystet) man bliver i den situation...

STRAM OP DU DER... BIL


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grrr... bilister... STRAM NU OP!!!
  • #2   16. jul 2018 Dem som jeg syntes er helt søvnig er turister og pensionister.

  • #3   16. jul 2018 Tjaaa men uanset hva,skal der være plads til os alle,også landmænd!!!!! Selfølgelig kan jeg også blive tosset over andres fejl/hensynsløs kørsel. Men men men,så skal man lige huske på hva man selv laver derude. Ingen er perfekt. ALLE laver fejl!!!!!! smiley

  • #4   16. jul 2018 #3 du har fuldstændig ret. Skal så lige tilføje, at jeg af samme grund, er begyndt at køre med langt lys om dagen, bare for bedre at blive set, og tror jeg syntes det hjælper ;)(forsøgs baseret)

  • #5   16. jul 2018 #3
    Nøj hvor er jeg træt af at høre om de her stakkels fucking landmænd!!! Og så er de ikk engang nævnt endnu før de skal tages i forsvar?....
    Ja fanme er vi glad for at de er der og knokler røven ud af bukserne og klart skal de også have lov at være på vejene.. MEN! Vil du respekteres af andre er det aller mindste du kan gøre vel at starte selv, med at give respekt? Var det mig som ind i mellem havde behov for at køre et kæmpe lokum af en traktor få km af offentlig vej, så ville jeg da i det mindste holde ind til siden og giv plads til modkørende, samt som dagens sidste gøremål når jeg var færdig med at svine vejen til, spænde en kost efter traktoren og feje efter mig!
    Istedet ser jeg hver eneste dag hvordan bønderne farer gennem sving med nada plads og oversigtsforhold i hare-gear og højre hjulsæt skal bare ikke tæt på kantlinjen, uanset at det venstre er midt i den modsatte kørebane!

    Mht billisterne så synes jeg altså ikke de er værre når jeg er på MC end når jeg er i bil! -de kører ALTID som var de blinde!

    Som min kørelærer rigtig nok sagde da jeg tog lastbil kort - 2 ud af 3 kan bare IKKE køre bil! -ham foran mig og ham bag mig....

    Nåå, uanset hvad, så er det faktisk ikke det heæt store problem når bare man ved det og køre derefter, selvm det stadig er virkelig træls! smiley


  • #7   16. jul 2018 Popcorn ";).. Er selv uddannet landmand.
    " De kan være der... - Jeg SKAL VÆRE HER" det var det ordsprog vi brugte dengang ;);)


  • #9   16. jul 2018 Vi kan jo bare køre i bøndernes marker, når nu de fylder vores veje! Men så ville jammeren nok lyde højt og længe! Jeg tænker sommetider på at køre på cykelstien, når vejen er blokeret af "Arne Griss" og hans dopede venner i stramt tøj på tunede cykler, men det ville vel heller ikke falde i god jord! Så det ender med at jeg bliver hjemme, og sidder i et hjørne og skammer mig over at jeg får den slags tanker, og det passer, næsten, én gang var jeg da lige ved smiley smiley

  • #10   16. jul 2018 Jeg kørte ind over cykelstien igår. Og så råbte en cyklist helt vildt højt af mig: NEJ, NEJ, NEj osv osv.....Bare fordi, at jeg havde overset ham fuldstændigt helt og aldeles. Jeg synes ellers altid at jeg kigger mig over skulderen når jeg sådan trækker ind til siden. Men det gjorde jeg måske ikke lige denne gang. Han må ha været mange meter væk, da jeg trak ind over cykelstien, for han råbte måske "nej" 20 gange inden han kørte forbi mig med sit smarte ræcercyggeltøj.... Somom han insisterede på, at han ihvertfald ikke skulle svinge udenom, eftersom fejlen var min. Men det blev han nu nødt til. For jeg holdt sådan set helt stille på cykelstien....Jeg tænkte lige i situationen at det nok ikke var det smarteste sted at holde. Men bagefter gik det op for mig, at der egentlig ikke var noget problem, bortset fra at cykelmyggen nok ikke havde den bedste dag og derfor måtte la sin frustration komme ud i form af en byge af nejer. Hvis rollerne var vendt om, havde jeg altså bare ringet med klokken og måske sagt "hallow, mand" i forbikørslen. Vi laver sgu nok alle fejl, større eller mindre i trafikken. Og det er åbenbart nemt at overse en mc når man sådan kommer kørende. Det ved vi nok alle. Så kan os, som vil det, tage højde for at bilerne ikke holder tilbage. Og de som ikke gider finde sig i det, kan holde på deres ret, næste gang en bil kører ud foran dem. Så er alle vel glade....Undtagen de sure solo amatør cykelryttere og -sker. på deres 45000krs rajcercyglerinoer smiley

  • #12   16. jul 2018 Jaaarrr slut med 1.maj... Nu er det "mig først"

  • #13   18. jul 2018 For lidt over 3 år siden blev jeg kørt ned af en bilist, der havde travlt med......ja i hvert fald IKKE med at køre bil smiley
    Jeg ønskede lige den dag, at jeg var kommet på Harley'en så bilen havde flyttet sig lidt mere (jeg kom på VFR'en). Dumme dumme bilister. Vi burde jo egentligt skrive til bilisterne inde på en BIL side smiley . Kør opmærksomt


  • #14   18. jul 2018 Hvordan var det lige en masse lort om cyklister kom ind i denne tråd??

  • #16   18. jul 2018 Andre vi kan svine til, mens vi sidder og er selvfede og fejlfrie?

  • #19   18. jul 2018 smiley smiley smiley

  • #20   18. jul 2018 Og cykelunderbukserne strammer så rigtigt meget, efter en hård dag med skrig og skrål og kanyler i årene foran skærmen, nå man skal følge "heltene!

  • #21   18. jul 2018 Cykelryttere er generelt bare lidt klogere end alle andre, ham her har jeg såmænd haft som genbo, og han var vældigt kvik, når han nu selv skulle sige det, hvilket han gjorde nærmest hele tiden smiley
    https://www.fyens.dk/odense/Cykler-rundt-og-leder-Johannes-glemte-hvor-han-stillede-sin-Mazda/artikel/2494611


  • #22   19. jul 2018 tom I@ At det genrelt skulle sige noget om cyklister er da noget vrøvl. Er det ikke bare dig der har behov for st se ned på nogen, uanset hvem det nu er? Sådan er der mange små mennesker der har det. Trist

  • #23   19. jul 2018 #22 Jeg tillader mig at gætte på at du er en ivrig cykelmyg, ellers er der ingen grund til at du tager det SÅ personligt! Og så kunne jeg, bare for at "generalisere" så også konstatere at ironi og humor ikke er det i har i flaskerne, nærmere ren dopingjuice smiley

  • #24   19. jul 2018 Og for at det ikke skal være løgn, er cykelsportens superstjerner nok snart kun de næst mest farligste på vejene, vi må jo endelig ikke diskriminere nogen smiley
    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/trekanten/blinde-satte-sig-bag-rattet-og-koerte-selv-en-tur-det-var-megafedt


  • Otto D
    Otto D Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #25   19. jul 2018 Til morgen spiser jeg (havregryn) med (mælk) og (sukker) til middag (rugbrød) med (smør) (leverpostej), (rullepølse), (ost), (hamburgerryg) og en med (skinke) til aften en (hakkebøf) med (bløde løg) og (kartofler) til aften nyder jeg en øl af (humle) må LANDMANDEN ikke være her går jeg sulten i seng. smiley

  • #26   20. jul 2018 Tom I@ Næ, det er jeg ikke men har heller ikke behov for at tale min pik større ved at nedgøre andre. Alt det bavl om at cykelmotionister skulle bruge doping viser bare hvor ignorant du er

  • #27   20. jul 2018 det er godt når folk kører med det lange lys smiley

  • #28   20. jul 2018 Claus S: Jeg synes ikke at der er nogen grund til at sige, at tom har en lille pik. For det ved du ret beset, sikker nok ikke mere om, end jeg. Jeg synes heller ikke, at der er grund til at kalde nogen for ignorant. Eller et lille menneske for den sags skyld.
    Faktisk kunne man fristes til at synes, at fejlen ligger hos dig. Eftersom tom skriver i groft, groft generaliserende vendinger....Mens du derimod føler dig ramt og svarer ved at trække mundhuggeriet over på et personligt plan....Og den part,, som starter med at blive personlig, synes mange altså, -at du ved det, -samtidig taber hele diskutionen....
    Forresten tror jeg at cyklisten som (desværre) måtte køre udenom mig, VAR på hormoner eller noget. Han var ihvertfald mere end almindeligt irritabel.....(OBS: Den sidste sætning er ikke møntet på din person)


  • #29   20. jul 2018 #27 Lange lys???? Jeg synes jo at det ser noget mørkt ud, med den totale fravær at selv den mindste form for humor her smiley

  • #30   20. jul 2018 Humor: Landsholdet må ikke ha de store patter som kampråb. Så nu råber fodboldspillere over hele landet: "Lange lys!!!"
    (Det skulle være et kvikt svar, derfor den dårlige kvalitet på joken...)


  • #31   20. jul 2018 Farnemer en underlig debat......

    Hvad er problemet?

    Er der korn i rundkørslen, så kør forsigtigt. Vi ved alle det er et årligt tilbagevendende issue.
    Er der cyklister på vejen - så kør dog udenom dem....!

    Desværre er jeg forhindret i at kunne køre på min ged i disse dage. Men havde jeg muligheden og dermed privilegiet til at vælge mellem en fed køretur i dette sommervejr, eller sidde og mundhugges over noget så ligegyldigt som dopede cyklister med små gøjser..... så havde dette indlæg aldrig set dagens lys.

    smiley


  • #32   20. jul 2018 Rigtig god weekend til alle.

  • #33   22. jul 2018 Idag skete det for mig igen. En gammel mand var kørt af motorvejen, og for enden af afkørslen drejede han så,- tilsyneladene i søvne,- ud på landevejen...lige foran mig. Der var heldigvis god tid for en ung, frisk fyr (mig), til at skifte et gear ned, håndtaget på og hornet i bund hele vejen forbi ham.... Så jeg tror han vågnede. Synd for ham.

  • #34   25. jul 2018 #33 godt i begge kom hjem...
    Og det er sikkert som "amen" kirken at det vil ske igen og igen...


  • #35   25. jul 2018 #34: Ja. Og så længe vi er bevidste om det, skal det nok gå.

Kommentér på:
grrr... bilister... STRAM NU OP!!!

Annonce