{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Råd til køb af cafe racer med hjemmelavet batteri og ingen servicebog {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Jeg står og overvejer køb af en ombygget Suzuki GS500 fra 1995. Generelt er cyklen rigtig flot og både motor samt bremser er standard. Den er nysynet og har fået lavet service i form af nye tændrør, ny oliefilter og olie. Der følger ingen servicebog med cyklen, men den nuværende kan se, at den havde kørt 33.000 km til forrige syn. Batteriet vist hjemmelavet for at have plads til det under sædet. Der er vedhæftet et billede af batteriet.

Jeg er ikke kyndig nok til at vurdere sådan et batteri. Desuden er der installeret blinklys på cyklen efterfølgende (da den er fra før tiden med blinklys), men de blinker meget hurtigt. Så jeg tænker de LED blinklys ikke kan fungere med det batteri? Og vil en værkstedforhandler tage mod sådan en opgave at få det fikset?

Min spørgsmål er: Skal man være varsom med at købe en gammel cykel uden servicebog og alt for mange hjemmelavede finurlige ting man ikke ved en kæft om?

Kommentarer på:  Råd til køb af cafe racer med hjemmelavet batteri og ingen servicebog
Kommentér på:
Råd til køb af cafe racer med hjemmelavet batteri og ingen servicebog