{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hjælp mc tyveri
  • #1   9. aug Nå....:-/

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 235 MC-er: 12 Annoncer: 2 Emner: 123 Svar: 18.731
    #2   9. aug Siden kræver login, så jeg kan ikke se det...

• #3   9. aug Det drejer sig om denne her
    Som i nok har hørt eller læst her på Facebook, er Bjarne bv gået bort.

Der findes desværre mennesker i den her verden, Som har hovedet stukket så langt op i deres røv, at de kan finde på at stjæle fra en mand der døde for ikke mindre end 5 dage siden.
    Til den eller de personer der har været så "venlig-e" at stjæle hans motorcykel, skal du/i vide at nok såre i ikke ham, men i gør ondt mod hans eneste søn, Som i disse dage har det hårdt nok i forvejen.

Håber virkelig at dig/jer som har gjort det her må blive bidt uendelig hårdt i røven af karma når den kommer forbi, for jeg lover jer... Den kommer.

Kæft hvor er i usle føj siger jeg bare.
    Lad dog manden hvile i fred, Hvad bilder I jer ind.

Til jer der læser dette her, er det en blå/hvid Kawasaki gpz 500s. Håber i vil holde øjne og øre åbne.

Den blev stjålet uden skjolde på den, men de er dog også stjålet så de kan være sat på igen

• #4   9. aug Ja, det er sgu ikke så lækkert. Havde rumpehullerne en rest af moral tilbage i deres usle kroppe, fandt de ud af at aflevere den tilbage. Som de jo sagtens kunne gøre diskret uden at blive snuppet.
    Hvem var Bjarne? Hvor i landet blev den taget fra? Sønderjylland?

• #5   9. aug Tyveknægte skal man have lov at skyde

• #6   9. aug Jeg tror nok det var omkring Vejle trekants området jeg læste mig frem til da jeg læste det første gang og jo det er i trekants området for jeg har lige været inde i vedkommendes profil og der står at vedkommende bor i trekants området

• #7   9. aug Tror nu ikke bevidst tyve stjæler fra afsøde, ikke desto mindre er det ikke iorden at stjæle. Men direkte at gå efter at tyvene bevidst stjæler fra en afsød...

• #8   10. aug #7: Det har du ikke helt ret i. Ligesom at krimier bruger de midler som de kan, for at sikre sig, at dit hus er tomt når de kommer på besøg. Så vil de, hvis de falder over et opslag eller andet sted erfarer at en person er fraværende fra sit hus, udnytte dette. Og de er altså ligeglade med om du er på ferie, arbejdsrejse eller....død.
    Det er meget muligt at dette er et tilfælde. Et par tyveknægte som tilfældigvis er faldet over denne cykel og har slået til.....Men jeg er sikker på, at den anden mulighed osse er plausibel. Tænk på, at når nogen dør, er det ikke noget som hemmeligholdes i almindelighed. Så ofte, kan personer med interesse, finde disse oplysninger i lokalavisen eller online.
    Jo mere jeg tænker over dette, des mere sikker bliver jeg faktisk på, at du ikke har ret, og at dette med bjarne ikke er et tilfælde.

• #9   11. aug #8 det kunne nemt tænkes at du har ret i det med tyvene, men i netop dette tilfælde får ejeren jo så heller ikke brug for cyklen igen...

• #10   14. aug #9:Nej, det får han ikke.(Man får forhåbentlig, som det første udleveret en køreklar mc ved ankomsten til perleporten.) Men han havde en søn, som nok gerne ville have sin afdøde fars cykel

Kommentér på:
Hjælp mc tyveri