427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

henrik j
henrik j
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

honda cbr 600 honda cbr 600

Hej jeg står og kan købe en honda cbr 600 F2 fra sidst i 91 og har kørt 38000km som er hentet fra tyskland...ham jeg kan købe den af vil ha 70.000kr for den og der er service lavet og den synet og det hele...det som jeg vil høre af...er det for dyrt hva han vil ha for den el kan det godt gå???
håber i kan hjælpe...
ps:den ser ud som på linket her (link fjernet)
mvh henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda cbr 600
  • #1   8. maj 2005 Hmm..... jeg syntes umiddelbart at det er lige i overkanten, prøv at sammenlign med DBA, der ligger de på 60-65 kilo

• #3   8. maj 2005 Hejsa Henrik.....

Har selv købt en CBR 600 for en lille måneds tid siden..... Mangler stadig at få den herind.....
    Kender også godt til det problem, for der er en del at vælge mellem... De svinger lidt i pris - gør standen på dem også......

Min er en CBR600 fra 96 gået knap 30t - gav jeg 75 kilo for incl et nyt Michelin racer bagdæk.... Den trængte så til en kærlig rengøring, men er nu også næsten det mindste af det......

Men man kan se med det samme om man kan lide cyklen og er den så bare helt i top, så heller give lidt ekstra for den(R min filosofi).....

Mvh Allan

• #4   8. maj 2005 bør nok ikke koste mere end de ca 60000... solgte min en 91 der havde gået ca 34000 sidste år... den havde komplet racer udstødning og kn-filter og scottoiler den fik keg 62000 for incl en mc-løfter... så pres ham lidt, det skulle nok kunne lade sig gøre...

• henrik j
    henrik j Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #6   11. maj 2005 ok tak for jeres kommentarer og som sagt han ville ik længere ned i prisen og har også hørt andre steder at det er for dyrt...så jeg holder pænt mine fingere væk smiley

Kommentér på:
honda cbr 600

Annonce