{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

Nicklas R
Nicklas R
Tilmeldt:
18. sep 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Stjålet Motorcykel Aarhus N {{forumTopicSubject}}

Min elskede Yamaha XJ600n er natten d. 17. September blevet stjålet ved Vejlby Risskov hallen i Aarhus Nord. ???? Nummerpladen er "AW14351" hvis den stadig sidder derpå... Den ser ud som på billedet, skulle gerne være nem at genkende på skovlen og det ene ixil udstødningsrør, modellen har normalt 2 udstødning.

Udover at i selvfølgelig gerne må holde øje med den, så vil jeg også lige høre om der er nogen herinde der har en ide om hvor man skal kigge efter sine stjålne sager i Aarhus?

Jeg har en mistanke om at den måske stadig er i Aarhus N området, da jeg før har set nogle "velopdragede unge mennesker køre rundt uden hjelm på motorcykler uden nummerplader"... smiley

Jeg håber i kan hjælpe, på forhånd tusind tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet Motorcykel Aarhus N
  • #1   18. sep 2018 er delt køge.

  • Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #2   18. sep 2018 Kig en tur rundt på de mange stier omkring Skejby og Veri centeret, der ligger tit unge og blæser rundt.
    Tjek parkeringpladserne ved blokkene i Frydenlund og Bispehaven evt en tur igennem Trillegården/Fjældevænget.


  • #3   18. sep 2018 Det er bare sur røv.
    Jeg skal til Ålb og hjem til Djursland igen, imorgen. Jeg skal nok holde øjnerne åben. Og så krydser jeg ellers fingre for at du får den hel tilbage. Og at karma sørger for en grusom straf til den eller de som har stjålet den.


  • Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Svar: 147
    #4   20. sep 2018 Gellerup. smiley

  • Nicklas R
    Nicklas R Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   21. sep 2018 Tusind tak for jeres svar, den er heldigvis allerede blevet fundet igen, dog med nogle skader, men ikke noget der ikke kan laves. smiley

    Den blev fundet i Rosenhøj i Viby som også er et træls område kan jeg forstå .. Selvfølgelig uden spor af gerningsmanden.

    Må dog indrømme at jeg blev lidt skuffet over politiet efter oplevelsen, de ringede og sagde at en skraldemand havde set den og at jeg bare kunne tage ud og hente den. Men om de havde en god beskrivelse af hvor den lå? nej nej, "Den ligger i en busk i Rosenhøj, jeg afmelder den som stjålet nu". Jamen nåh, så kan man da ellers gå rundt og lede hele rosenhøj igennem imens de lokale unge står og griner af en...

    Skal dog lige rose de lokale arbejdere på genbrugspladsen som hjalp med at finde den, og så låste de den inde i deres garage indtil jeg kunne få en vogn til at hente den. smiley


  • Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #6   21. sep 2018 Godt at den blev fundet, og ja Rosenhøj er et af de helt slemme områder i Århus. Ville hellere vade rundt i Gellerup hele natten end at skulle til Rosenhøj bare 10 minutter efter mørkets frembrud ??

  • #7   21. sep 2018 det er bare kanon du har den tilbage igen.

  • #8   21. sep 2018 Fedest at du har den igen. Røvsygt med alt det andet....øv.
    Jeg er dog ikke nervøs for at bevæge mig i de områder efter mørkets frembrud. Som dreng og ung gik og boede jeg i Ålb Ø og grønlandskvarteret. Og jeg har boet en del år på Trillegårdsvej og det område der....Og jeg har altså aldrig været så meget som at være tæt på at få stryg i de kvarterer som betegnes som ghettoer. Jeg passede selvfølgelig på mine ting, men har heller aldrig fået stjålet noget der. Jeg er måske bare heldig!?


  • Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #9   21. sep 2018 Det er meget anderledes nu, jeg er selv vokset op i 8210 og har også boet Rosenhøj et stykke tid - har aldrig følt mig utryg heller ikke midt om natten.
    Men det er blevet SÅ råt de sidste par år, selv de helt unge går med våben og bare i den her uge blev en random 54årig overfaldet og fik røvfuld og blev røvet af flere unge.
    Det er under et år siden at hele Rosenhøj og Rundhøj blev til visitationszone pga de blev trætte af knivoverfald og narko.. Der kørte vist en mindre krig imellem de områder.


  • #10   22. sep 2018 Super at læse at den er fundet igen, Nicklas smiley

  • Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #11   24. sep 2018 Fra idag

    profilbillede
  • #12   24. sep 2018 Så galt står det måske heller ikke til derinde omkring Århus.....Der står ihvertfald i bunden, at da politiet kørte en tur derud, var der fred og ro smiley

Kommentér på:
Stjålet Motorcykel Aarhus N

Annonce