{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyve får tæsk - Det kan vi godt lide
  • #1   24. nov 2018 Ja i uk

    Danmark giver dem jo bare lov, samt diverse ophold, god mad, fri træning, penge i lommen og hvad ved jeg. Tyven stopper først når han ikke kan bruge sine hænder eller hoved mere. Der skal jo ikke være noget offenligt hjælp til dem, hvis de er kriminelle.


  • #2   25. nov 2018 Jahh, lad os dog endeligt få det indført i Danmark, så den modbydelige (etnisk danske) knægt på 15 år bliver slået ihjel hvis han prøver at smutte fra strømerne på sin ulovlige knallert! Og som #2 nævner, så burde vi også indføre sharialov, så de væmmelige tyve får hugget stjæleinstrumenterne af, det kan i sikkert godt lide, også når jeres 10 årige datter "lige" kom til at snuppe en chokoladebar i Netto! Men vi skal måske have særlove for forskellige befolkningsgrupper? Jeg synes at jeg har hørt om det før, måske syd for grænsen i 1930erne???

  • #3   25. nov 2018 "Taktisk kontakt" -- herligt udtryk !

    #2 Hvis vi nu absolut skal bevæge os ind i en historisk undersøgelse af styrende magters brug af særlove her i det civiliserede Europa, så er det måske også på sin plads at nævne særloven af 3.marts 1992 her i DK ?

    https://da.wikipedia.org/wiki/Pal%C3%A6stinenserloven


  • #4   25. nov 2018 Jeg gad sgu godt have at politiet herhjemme fik lidt flere beføjelser osv

    Jeg syntes for det første at det er synd at politiet skal rende rundt i sort med en pistol i siden, i tunede biler, de ligner skurke, de giver folk bøder for småting og får besked på at tysse vólden ned, så voldsstattestikkerne i vores lokale by falder, så det er nærmest svært at anmelde folk her for vold, hvor bøder for hastighed og manglene lys ikke anses som dårlig omtale for den lokale by.
    Man burde få de blå mænd tilbage som skulle passe på en, den so man havde tillid til ville passe på ens forældre hvis behovet kom, Nu ser folk politiet som fjender der kun vil give bøder, ganske alm borgere får jo nærmest et sug i maven når de kører forbi en politibil, skal vi nu have en bøde eller andet? Og det er sgu for dårligt når det er folk som er ansat til at passe på en, det er bare blevet til en økonomisk og politisk karusel.

    Smid dem tilbage i det blå tøj, eller lyserødt for den sags skyld, få deres pistol ind hvor den ikke ses, lær dem at tale pænt til folk, frem for deres mindrebegavede diktatur stil som de lærer at bruge, det får den til at virke som røvhuller.
    En af mine bedste venner er politimand, Kort uddannelse lave optagelseskrav, stor magt, lav løn, han er lidt presset, men snakker åbent.
    Tit lyder han virkelig som en nar når han snakker til folk, han har jo lært at man skal diktatrer folk og tale ned til den som magthaveren, og akkuratesse, vice versa, og en hel masse andre bæ ord florerer rundt i alm samtaler, og han hader det selv, for selv hans kropssprog har ændret sig til en negativ angribene posering under samtaler, så første gang jeg mødte ham, spurgte jeg om han var strisser efter 5 minutter, da hans negativivitet og hævede parader og alt bare var en betjent.

    En betjent i lyserødt tøj, med en fornuftig løn, ville trække nogle af klassens gode hoveder med osse, og ikke bare mobbeofrene som lever liver med paraderne oppe, og føler de skal bevise noget, Hvem har nogensinde mødt en betjent i privaten og hørt dem føre en samtale, de siger ikke 10 ord uden at de skal sige Jeg, Mig, Mit, Min, Det er ikke til at udholde at høre på, Politiet trænger virkelig til at få lidt bedre hoveder ind, men først skal politikken ændres, for ingen mand med et godt hoved ville leve af den slags til de småpenge, og bare skulle ydmyges med at stå og stikke bøder ud til børnene som kører 2 på en cykel, eller har glemt lygten, en gammel mand som kører 3 kmt for stærkt, imens folk får tæsk i lokal kvarteret for at komme til at kigge på en bestemt gruppe, Intet job må være mere ydmygene.

    Forige år blev jeg dømt have slået en mand, lige efter han havde slået hans 3 årige datter og eks kæreste bevidstløs, manden slap uden straf, for ekskæresten kunne ikke engang huske hendes navn, så blev afvist som vidne.
    Jeg glemmer aldrig lyden af hans hånd ramme det lille barn, det sidder stadig i hovedet.
    Jeg blev dømt, manden gik fri, og har sin datter hver anden weekend, ekskæresten til manden lever bag låste døre og har fået dørtelefon, hun slukker endda lyset om aftenen, for at han ikke må opdage at hun er hjemme.
    Loven er til grin i mine øjne, De holder hånden over voldsmanden, skulle jeg opleve den slags igen, så skal jeg nok 100% selv tage hånd om tingene, for politiet er ikke vejen, Det er hvad jeg har lært af den episode.
    Jeg spurgte endda dommeren om han bare ville have stået og kigge på, imens, hvortil han han bare mente at jeg var flabet, Aldrig har jeg oplevet en større svans end dommeren i Næstved, for det var så tydeligt at han ikke ville have blandet sig, og han kunne se at jeg væmmedes over ham, så jeg fik en lidt rigelig hård straf Jeg har jo osse tattoveringer og er stor, så i hans øjne var jeg jo en skurk.

    mvh


  • #5   25. nov 2018 Tom folk skal have en chance ligemeget hvem du er. Men forsætter de efter flere gange. Så ja om det så var min datter.

    Hvordan stjæler du uden hænder?

    Ligesom du konfisker et køretøj efter 3 gang. Det er også en stor udgift for nogen. Man må lærer det på den hårde måde. Danmark og mange andre lande er for bløde


  • #6   25. nov 2018 Har set flere af de video,er Det jo sygt som de overfalder folk midt i trafikken, stjæler deres mc i et lyskryds ,åbner bildøre og røver folk mens de holder for rødt. Og bede dem pænt om at lade være, hjælper vist ikke.

  • #7   25. nov 2018 Jeg synes satme det er iorden. Gid det danske polis måtte være lige så brutale. Og bum færdig arbejde!!!!!!!

  • #8   25. nov 2018 Søren P. dig fra Østersøen?

  • #9   26. nov 2018 der er kun en måde hårdt mod hårdt.
    længer er den ikke.


  • #10   26. nov 2018 Jeg er sku itte fra øster søen makker!!!!! smiley

  • #11   28. nov 2018 Nu har jeg læst kommentarerne på dette, der er dog mange stråmands argumenter.
    “Lad os stoppe dem med alle midler”
    Stråmandsargumentet:
    “Hitler prøvede også at stoppe dem med alle midler”
    Flot folkens!


  • #12   28. nov 2018 Du er ligesom dem der ser kommunister alle vegne!

  • #14   29. nov 2018 gå ind på .
    the uk motorcycle theft protest commonity.
    på facebook så vil i se hvor afstumpet de tyveknægte er.


  • #16   29. nov 2018 det er en facebookside.

Kommentér på:
Tyve får tæsk - Det kan vi godt lide

Annonce