{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki ZX12R holdbarhed
  • #1   3. dec 2018 Jeg har selv haft en ZX12R og har ikke hørt om deciderede børnesygdomme..

  • #2   3. dec 2018 Kan kun bidrage med, at den er fed, har zx9r. Den har racet, 108.000 km, kører og starter super, ingen udgifter i alle årene, kun alm slid dele.

  • #3   4. dec 2018 Har hørt om nogen som har kørt over 200.000 uden synderlige reparationer, tyskere.

  • #4   4. dec 2018 Okay, det lyder da lovende. Alternativet er en Honda 1100 blackbird, men jeg er mere til designet på Kawaen.

    Ved i om den er god at køre langt på?

    Jeg tager ud og ser på den i morgen, så må jeg se standen på den, og om den lyder sund


  • #5   4. dec 2018 Den er vel racer orienteret, men der kan sættes Superbike-kit på, så kommer styret højere op og længere bagud, samt bliver bredere, bedre ergonomi til kr 2.500,-

  • #6   5. dec 2018 Afhænger af årgang , 99-01 havde koblingsskåle der smed "fingrene" af ved hård brug , olie mangel ved hård acceleration og en meget underlig -stift forgaffel , vær obs på olieforbrug og generel service , tændrør bliver ofte skippet ( de sidder under luftfilter men filterkasen er stellet , tændrørshætter der ruster indvendigt ....

  • #7   5. dec 2018 Den jeg kigger på er en 2002 ifølge stelnummeret, men den er ikke faceliftet med den nye front

  • #8   5. dec 2018 Så er det gl.model , uanset registreringsdato er det stadig gammel model med fejlene 02+ fik rettet det meste + lidt fra fabrikken , har haft begge årgange både til Gade og drag - der findes rigtigt mange små tricks man kan opgradere mc'en med - alt tilgængeligt på nettet , men ville bestemt helst eje den nyere , mest pga affjedring og koblingen ( koblingen smadrer blokken ) når den står af ! og motorer er sikkert ikke billige

  • #9   5. dec 2018 8# er det ikke sammen problem som var gældende på de ældre zx10? For sådan en motor har jeg fikset, problemet var, at kædestrammeren til starterkæden giver et svup hver gang motoren slukkes og slår baglæns, og kædestrammeren rammer koblingsskålen. Og når den har gjort det titusinder gange, er koblingsskålen blevet svag og knækker.
    Jeg skar bare noget af kædestrammeren af (kun et par mm i den ene side, så den kunne gå fri af koblingsskålen. Jeg kunne tydeligt høre at når man sukkede motoren efterfølgende kom der er svup men ikke noget klok mere smiley


  • #10   8. dec 2018 Nej er ikke samme problem som du beskriver på zx10eren , men resultatet kan nok være ens

  • #11   8. dec 2018 #10 ok, det kunne jo godt være smiley

Kommentér på:
Kawasaki ZX12R holdbarhed

Annonce