{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

bobber {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Jeg skal til at bygge mig en bobber af en honda vt600. Synes det er en fed maskine til formålet. Men hvad er jeres erfaring med at blive stoppet af politiet. Jeg tænker på, om man bliver stoppet hver gang man møder dem, eller hvordan. Er godt klar over når man køre noget der er ombygget er der måske en større chance for at ryge ind til siden.

Kommentarer på:  bobber
  • #1   8. feb Det kommer helt an på hvad du laver om. Sætter du nummerpladen på siden, så giver det problemer. Bare du ikke skære i stellet, kan du lave meget uden ballade. Bare klø på

• #2   8. feb Det er jo blevet lovligt at sætte nr plade på siden. Men ville sådan ser skære bagenden af. Og det ved jeg godt man ikke må. Men det jo ikke alle betjente der er lige Strange.

• #3   8. feb Hvis du køre pænt, og den ikke lamer for meget. Tror jeg ikke du bliver stoppet. Er aldrig blevet stoppet på mc. Selvom sådan en Ducati støjer lidt. Men køre pænt i byen, og der hvor der er folk osv.

• #4   8. feb Ja du har nok fat i noget. Har selv kun kørt racer før, og er aldrig blevet stoppet. Men er blevet helt vild med det bobber stil der, men igen køre man pænt er skaden nok ikke så stor

• #5   9. feb Hvis ellers ombygning er i orden er der ikke de stor problemer,i år syntes jeg at politiet har haft interesse for bobber med bredt bagdæk og høje styr

• #6   9. feb En VT 600 er jo en begynder/Pigebike så de bliver ikke taget så seriøst...
    Så du skal ikke være nervøs for du bliver taget for noget hvis bare dæk
    bremser og lys er i orden.

• #7   9. feb hvis du laver "nummer" skal du skal ikke tage til mosten race days, der har de det med at være fremme i skoene.

• #8   9. feb Hvis cyklen ellers er lovlig, så er det jo intet problem.
    Man bliver stoppet viser sit kørekort og kører igen.
    Hvis du skærer i stellet, så tror jeg ikke Palle betjent siger noget, men på et tidspunkt skal den synes/sælges og så har du balladen.

• #9   9. feb Jeg skal bare tuller rundt. Jeg skære bagenden af, som jeg godt ved man ikke må. Men det var også bare mere om man bliver stoppet hele tiden, hvis folk herinde havde erfaringer med det. Men selvfølgelig er chancen måske større. Det jo en chance man må tag. Men det rigtig når den skal synes hvis den skal sælges, ja så kan det give problemer

Kommentér på:
bobber