{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kawasaki z750
  • #1   10. feb Prisen er alt for lav, - og den giver dig lange arme

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 238 MC-er: 13 Annoncer: 2 Emner: 123 Svar: 18.921
    #2   10. feb 60 er nemt 10 for meget, efter min mening. Det er en billig MC fra ny...

Har den ABS?

Der er ikke rigtigt noget man skal være særligt opmærksom på med sådan en, andet end om den lader ordentligt og er serviceret nogenlunde regelmæssigt, om dæk er slidt pænt og om kædekittet er frisk nok.

• #3   10. feb Det er nogle sjove maskiner.
    Men de skal max koste 45-50.000

Det der er alt for høj pris.

• #4   10. feb Hvad en MC skal koste, er vel op til sælger og køber at vurdere, og som køber er det let at sammenligne med prisen på andre tilsvarende.
    Og pt svarer de 60.000kr til den billigste pris pt de står udbudt til ved forhandlere. Så hvis man mener den skal være billigere, skal man enten på det private marked, være god til at forhandle, eller vente og se hvad der ellers dukker op.

Der er ikke nogle typiske fejl på modellen, og hvis det er den der står ved en forhandler pt, så ser den også pæn og velholdt ud på billederne.

• #5   11. feb Har selv haft en - var vildt glad for den.
    Synes den kørte fantastisk, havde ingen problemer med den mens jeg havde den.
    Min var indkørt med luftfilter, fuld udstødnings system PCIII - det gør en ret stor forskel på cyklen. Og havde bredere styr på hvilket også gjorde den bedre - i min optik. Så det er værd at have med i overvejelserne hvis valget står mellem flere cykler.

Kommentér på:
Kawasaki z750