{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Hjælp til skift af kobling og indstilling af tomgang/karburator på 2 MCér {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,
jeg er ude efter hjælp til ovenstående. Det nemmeste ville selvfølgelig være at køre maskinerne til mekanikeren, men jeg vil egentlig gerne se hvordan det gøres og lære noget hen ad vejen.

Helt præcist drejer det sig om:
- Skift af kobling på en Yamaha XJ 750 - har skiftet olie og filter, og den er derefter begyndt at file i koblingen. Og ja, det er olie til en motorcykel.. smiley 20w40 er der kommet på.

- Indstilling af tomgang/karburator på en Yamaha XT 250 fra ´91. Den kan starte, dog med en smule besvær til tider, Når den er startet går den fint MED CHOKER, men så snart jeg slår chokeren fra, så dør den. Jeg kan køre på den med chokeren til uden problemer, men når jeg slår chokeren fra igen, så begynder den at hakke og trækker ikke ordentligt. Jeg har haft karburatoren af og rense og PRØVET at skrue lidt på, hvad jeg tror er stråle spidsen til benzin/luft blandingen - men lige meget hjælper det. Selv når den HAR været startet og er varm, er den svær at starte.

Jeg vil meget gerne betale for jeres hjælp og har også et OK-indrettet værksted til rådighed - glæder mig til at høre fra jer og håber på, snart at kunne komme ud på nogle skønne sommer-ture.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til skift af kobling og indstilling af tomgang/karburator på 2 MCér
Kommentér på:
Hjælp til skift af kobling og indstilling af tomgang/karburator på 2 MCér

Annonce