{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Overnatning mod Kroatien {{forumTopicSubject}}

Hej jeg køre mod Kroatien i nat.

Jeg har ikke gidet booke noget da jeg ikke gider låse mig fast.

Hvis i har nogen forslag til steder på halvvejen, evt lige når man rammer Østrig hvor man kan tage en enkelt overnatning uden det koster en million og MC,en ikke skal stå på gaden, må i gerne nævne nogen steder så jeg har noget at gå efter når jeg ved at falde død om.

Regner med at tage 1000 km inden imorgen aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overnatning mod Kroatien
  • #2   18. jul 2019 Jeg plejer at bruge booking.com app'en når jeg rejser sådan.
    Et par timer før jeg stopper for dagen holder jeg gerne 15 pause hvor jeg finder et passende sted.
    I app'en sætter man bare kriterierne til de krav man har og ser hvad der er i nærheden på kortet.


  • #3   18. jul 2019 Evt i München? der er masser af hoteller, vi fandt et med P kælder, dog ude i en forstad til München, men det var fint der.

  • #4   18. jul 2019 Anbefaler også booking.com. Nemt at bruge og alle dine krav kan du forhåndsindstille. Når du så er ved at være "mør" til overnatning finder du bare nærmeste sted, der er ledig og i din prisklasse. God tur

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Svar: 17
    #5   18. jul 2019 Så lige der var en der nævnte München.

    Hvis du beslutter dig for det, så opfylder dette hotel det du har behov for. Lækkert og med god parkeringskælder, god morgenmad og ikke mindst en pool lige at løsne musklerne op i.

    http://split.to/kXquIC1

    Mvh

    Kasper
    www.onetallrider.com


Kommentér på:
Overnatning mod Kroatien

Annonce