{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor dårlige er shorty udstødninger egentlig?
  • #1   19. sep 2019 Hvis ikke motoren mangler benzin, tager den ikke skade, det er kun dine naboers ører..

  • #2   19. sep 2019 #1 Har hørt at man kan brænde sine ventiler hvis man kører med sådan en

  • Ole J
    Ole J Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 15 Følgere: 3 Svar: 4
    #3   19. sep 2019 Når man ændrer på udstødning el indsugning bør man få den kørt ind med ændring af indsprøjtning / karburator for at undgå at motoren brænder evt ventiler

  • #6   22. sep 2019 Stakkels dem du kører forbi eller dem der kører bag dig, eller hvis du har en bag på.
    Alt hvad der er ve siden af dig eller bag dig, vil få lyden mere markant end du selv vil.
    Jeg bryder mig hverken om lyden eller looket.
    Der findes langt bedre alternativer.


  • #7   22. sep 2019 #7 Nu handler det jo heldigvis ikke om du kan lide dem eller ej.

  • #8   23. sep 2019 Mathias K: Nej, men når du bliver lidt ældre, vil du måske forstå at der er andre mennesker end dig og ikke alle gider here på det larm, der er en grund til at det er møg ulovligt, for ikke at sige grimt og grinagtigt! Hvis alle lå og kørte rundt med noget der larmede så meget, ville det jo ikke være til at holde ud, men der gælder vel særregler for dig?

    Og nej, du har ikke bedt om min mening, meeeeen der er loddet når man skriver i et åbent forum, der risikerer man at nogen bruger deres ret til at ytre sig, også mod ens ønske, suck it up kiddo! smiley

    Og jo, sportudstødninger er fine og der findes endda en hel del der godkendt og gadelovlige, som f.eks. den GPR der sidder på min R6`er, så det er muligt at få fed lyd, uden at genere verden omkring en, mens man ligner et fjols, for lets face it, det er det du vil gøre hvis du kører rundt med det der! Det er kun den lokale Brian der synes du er en helt, alle med en IQ på over 80 vil synes du er et selvoptaget larmende fjols uden hensynestagen til andre, også os der selv kører MC!


  • #9   23. sep 2019 #8 Ja det er en fin udstødning du har på din, men jeg leder efter en udstødning som er så minimal som mulig (ligesom en Shorty). Det er hvertfald ikke for lydens skyld at jeg vil have sådan en, men udstødningen skal være så lille som mulig, så den næsten ikke kan ses.

  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #10   23. sep 2019 Kig på taylormade udstødninger, de plejer at være skjulte, ihvertfald dem jeg har set.

  • #11   26. sep 2019 Hvor dårlige? Hvis det er dit udgangspunkt, at de skulle være dårlige...hvorfor så overhovedet spørge?
    Hvis du vil have en motorcykel uden udstødningsrør, så køb en elektrisk. smiley


  • Carsten J
    Carsten J Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #12   26. sep 2019 Skaf venligst en som ikke laver sådan en helvedes forbandet larm. Hvis du ønsker larm så hold det i det mindste inde i et par hørebøffer.

  • #13   27. sep 2019 #12 Har du overhovedet læst kommentarerne? Jeg sagde at det ikke var pga lyden at jeg vil have udstødningen. Jeg sagde heller ikke at jeg ville købe en, det var bare et spørgsmål

  • bent n
    bent n Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #14   27. sep 2019 Tag en tur til Tyskland med jeres sporty udstødninger. Så kommer I retur I en container.

  • #15   28. sep 2019 Det er lidt sjovt de her udstødnings støj holdninger..

    Det er de unge som helst vil støje som ind i helvede, Men de tænker slet ikke på at det er dem selv der bliver hårdest ramt af de støj restriktioner det uvilkårligt medfører...

    Middelmådig støj er i almindelighed accepteret i Danmark, selvom det ikke er lovligt.
    Den dag der er tilstrækkelig mange der klager over meningsløs støj (som shorty leverer) bliver der restriktioner der gør at vi kun kan køre med standart udstødninger med mindre vi vil omkring en synshal og hjem på en trailer med et halv stort girokort i lommen...

    Køb en fed udstødning. som laver en fed lyd, der ikke er højere end du selv ville kunne lide at køre bag ved dagligt.. Derved forlænger vi tiden hvor der ikke bliver sat hårdt mod hårdt ind på at stoppe mc larm... smiley

    Hold kæft hvor er mange std. udstødninger grimme og stumme smiley


  • #16   28. sep 2019 Og nej, man kan ikke købe en så kort udstødning som på billedet, uden at den larmer frygteligt smiley

  • bent n
    bent n Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #17   28. sep 2019 Fri mig for BRIANUDSTØDNING OG LYD. :=)

  • Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #18   28. sep 2019 En kort udstødning har som regel ingen eller meget lidt modstand og du vil sandsynligvis miste en del bundtræk og i det hele taget effekt. Har kørt med kort Laser udstødning på en Honda. Sprød lyd men dårligere end standard udstødningen på alle andre parametre end lyd. Det samme gør sig gældende for HD, Virago mv. Såkaldte dragpipes/korte, åbne rør stjæler dit bundtræk/drejningsmoment og yder i bedste fald kun extra ved max omdrejninger (og hvor meget af tiden kører man lige med rullen i bund?).... Og uanset hvor meget du Dynotester/rullefeltjusterer/
    dyser ind, vil en sådan udstødning yde dårligere end alt andet.


  • #19   28. sep 2019 Har kigget en del på en HP Corse Hydroform, og hvor ser de bare gode ud. Måske lidt i den høje ende lydmæssigt (?), men larmer hvertfald meget mindre end en Shorty.

  • Jens Munk H
    Jens Munk H Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 13 Svar: 1
    #20   30. sep 2019 Hvis at du har tænkt at køre til Tyskland så find en som er street legal, hvis at du sætter en dB killer i. Få den kørt ind uden og tag dB killer med til Tyskland, hvis at du bliver stoppet. Alternativt, så fylder de din udstødning op med skum og laver et lille hul i midten. Det koster en ny udstødning.

  • #21   30. sep 2019 En shorty udstødning kaldes faktisk "shorty" efter ejermandens genetialer smiley

  • #22   30. sep 2019 #20
    Fedt.
    Det Danske politi kunne lære noget der.
    Har du nogle konkrete eksempler ( gerne med billeder ), på at det tyske politi har gjort det?


Kommentér på:
Hvor dårlige er shorty udstødninger egentlig?

Annonce