{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

GPS holder til GSX 1250 fa .. over instrumentpanelet {{forumTopicSubject}}

Halløjsa, er der nogle herinde der ved om det er muligt at få fat i en bar- Mount til GPS, så den sidder over instrumentpanelet? Det nærmeste jeg kan komme er en til en vstrom, men hvor jeg nok selv skal lave huller i kåben og det er jeg ikke meget for.
Skal helst kunne monteres i skruerne til kåbeglasset

Pft??

/Lars

Kommentarer på:  GPS holder til GSX 1250 fa .. over instrumentpanelet
  • #1   25. nov RAM har alverdens forskellige holdere, arm med drejeled osv.

• #2   25. nov Ja det ved jeg men ikke nogen jeg sætter ovenover instrumentpanelet. Der er masser af muligheder, hvis jeg vil have den på eller ved styret, men jeg vil gerne have den monteret ovenover instrumentpanelet, så den ikke er i vejen for hverken tanktaske, instrumenter ... Eller når jeg drejer med styret. Derfor er den bedste placering der ... Med mindre det absolut er umuligt, altså??

• #3   25. nov På min offroader bruger jeg sådan en her.

profilbillede
  • #4   25. nov Er limet på kåbe med shoegoo og ja det holder.
    Stang fra rammount og så kører vi.

profilbillede
  • #5   25. nov Den jeg kigger efter er noget la la det her, men denne er til en Strom og kan så vidt jeg ved ikke bare monteres i eksisterende huller, men i værste fald kan den vel bukkes til og skruet direkte I kåben... Med gummidutter og understøtning til møtrikker mm smiley

profilbillede
  • #8   26. nov Ja, det ender nok med sådan noget smiley

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 49
    #10   30. nov Kender problemet, alle holdere er lavet til at side lavt, øv. Der findes ingen der laver modelspecifikke holdere til nem montering, så hvis nogen mangler en ide til en virksomhed.. .

Jeg har selv løst det med en selvklæbende ram mount oven på speedometerhus. Kombineret med den originale Garmin ram mount arm, eller en uoriginal lidt længere arm, kan det lade sig gøre.

Man kan købe begge dele billigt fra Kina, Aliexpress. Bestil nu, så når du at modtage dimserne inden sæsonen starter.

Kommentér på:
GPS holder til GSX 1250 fa .. over instrumentpanelet

x