{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fjerner i insekter fra vesiret og mc'en?
  • #1   22. maj 2020 Jeg gør det noget lignende men ofte med papirservietter - og ja de er nok lidt hårdere mod viseret... Og så lader jeg det ofte sidde i meget længere tid. Jeg har også nogle rengøringspakker fra Louis.eu hvor der er en våd og tørserviet. Der er sikkert et eller andet middel i den våde som ikke er vand... I hvert fald bliver visiret mere glat og vand vil efterfølgende lettere glide af. Proteinbomberne har det dog med at sidde fast uanset hvad visiret sidst er renset med.

  • #2   22. maj 2020 Barberskum kan klare selv vældig fastmaste insekter...

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   22. maj 2020 Aner ikke hvad der er på videoen, men jeg bruger bare papir fra tankstanderne - og våd klud når jeg er hjemme.

    En anden gang du vil reklamere, så køb annonceplads på siden...


  • #4   22. maj 2020 En våd klud, hvad reklame er der i det. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #5   22. maj 2020 Hans Youtube kanal.. Med reklamer på.... smiley

  • #6   23. maj 2020 Køkkenrulle henover visiret, spray vinduesrens på, lad det sidde et par minutter, tør af

    Virker hver gang


  • #7   23. maj 2020 #3 reklamere for hvad?
    Hvis du tænker på den reklame der sikkert kommer op når man trykker på videoen så var jeg da helst fri for den, men sådan er det jo desværre med alt idag...

    Jeg forsøger bare at komme med lidt gode råd i stedet for kun at stille spørgsmål..

    Men hvis i ikke vil have jeg poster noget her inde så må i jo bare skrive det i reglerne at man ikke må lave link overhovedet for uanset næsten hvad man linker til så findes der jo en form for reklamer på siden eller videoen.

    Hvis du tror jeg har en eller anden form for gevinst ud af at lave det her så må jeg skuffe dig, det er kun arbejde (hvilket jeg heldigvis syntes er sjovt) ellers gjorde jeg det ikke..

    Jeg kan se kommer der svar i tråden med andre indput til hvordan man kan ordne de små kræ og pludselig er der en tråd folk kan sige på for hjelm og vejledning, er det ikke det forummet handler om?

    Mvh Lasse.


  • #8   23. maj 2020 #1 det kan da godt være jeg skal have sådan en pakke med næste gang jeg handler der smiley

    #2 sejt det må jeg prøve..


  • #9   23. maj 2020 sprinklervæske er godt

  • #10   23. maj 2020 Det, det måske trigger et par af gutterne er måske, at du blot smider et link - altså lidt som en apetizer.
    Det kan måske godt opfattes, som om du blot forsøger at få trafik på din YouTube-kanal i stedet for at holde debatten her på forum.

    En kort beskrivelse med oplæg til dialog og et link kunne være en rigtig god mellemvej smiley

    Personligt benytter jeg vinduesrens, når det er grelt.
    Ellers har jeg som regel en blød, fugtig klud i en frysepose med en poselukker på med mig i tanktasken på langtur smiley


  • #12   23. maj 2020 Ja, men du skal huske at tage den ud af posen dagligt. Ellers kan jeg godt sige dig, at den kommer til at lugte af puuuu-haaaaaa... smiley

  • #13   23. maj 2020 gaaaaaaaaaaaaab, jesus christ sikke nogle bekymringer

  • #14   23. maj 2020 Gad vide om man kan lægge et lag køkkenfilm hen over visiret, som så kan trækkes af halvvejs gennem turen?

  • #15   23. maj 2020 Prøv

Kommentér på:
Hvordan fjerner i insekter fra vesiret og mc'en?

Annonce