Indlæser...
Sortering
Gearpedal Hej har et problem med min gearpedal på min Kawasaki kxf250 2009 Kan ikke sætte gear pedalen højer op så går den i kæde...
Generel diskussion
Oprettet:
i går
Visninger:
169
Ny mortor købt Hej alle Har købt en ny mortor til min Kawasaki ZZR 600 i Italien. Som er sent med BRT problemet er den har stået med...
Generel diskussion
Oprettet:
i går
Visninger:
180
Håndtag Hej alle Har en Suzuki vz 800 2006. Har et problem med mit gashåndtag hvor gummiet bare drejer rundt og har løstnet ...
Generel diskussion
Oprettet:
31. maj
Visninger:
233
Overtræk til MC Hej. Vi er 2 som skal på tur til Italien (Dolomitterne) Vore MC’er skal transporteres på trailer. Spørgsmålet er om vi ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj
Visninger:
256
Koblingsplader Er der nogen som ved noget om koblingsplader til mc 150cc i v dia og udv dia Mvh Erik
Generel diskussion
Oprettet:
24. maj
Visninger:
458
gsx750f hej jeg har en gammel gsx750f fra 92 har tænk på at hente en gsx750f fra ca år 2000 men ved ikke om kåber og plast dele...
Generel diskussion
Oprettet:
22. maj
Visninger:
270
Autoriseret Triumph værksted på Sjælland Hejsa. Findes der autoriserede Triumph værksteder på Sjælland som kan anbefales til service på en Triumph fra 2024? ...
Generel diskussion
Oprettet:
21. maj
Visninger:
620
Kørekort kategori B til 17 årige Så blev forslaget om at 17 årige må køre bil alene vedtaget. Men fik 16 årige så lov til at køre 125cc motorcykel? N...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj
Visninger:
418
Fodhvileren + bremsepedalen stjålet - Hvor køber jeg noget nyt? Jeg har simpelhen været så heldig, at der har været en som har stjålet fodhvileren + bremsepedalen på min sv650s… E...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj
Visninger:
551
Danske Piger på Tunede Knallerter! https://www.youtube.com/watch?v=v6dzGKEhM74 Joachim Stender har sin egen, noget anstrengende facon, men denne episod...
Generel diskussion
Oprettet:
16. maj
Visninger:
702
Erfaring med høreværn Er der nogen her der har erfaring med disse høreværn: https://arteviveearplugs.com/products/motorcycle-earplugs-27-db-...
Generel diskussion
Oprettet:
14. maj
Visninger:
773
Mc køb i Sverige Hej Jeg har fundet denne svenske side med motorcykler. Men man skal have svensk cor nummer for at skrive til sælger...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj
Visninger:
640
Ny brugt mc - hjælp! honda, yamaha, kawasaki. Jeg står i den situation at jeg er endt op med tre kandidater til min næste brugte mc. Jeg skal have en streetbike i...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj
Visninger:
763
Søger motercykel mekaniker i København Hej Har en Kawasaki ZZR 600 1991 med kold start problemer. Nogle som kan anbefale en god mekaniker i København? Vh K...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj
Visninger:
819
Mc scooter/Mc kørekort Ville gerne købe en mc scooter men . Man skal ha mc kørekort for at køre på en . har set hvad man skal for at få de...
Generel diskussion
Oprettet:
10. maj
Visninger:
587
Dækskifte Hej, jeg har pillet hjulene af min MC og købt dæk, og mangler nu bare nogen der kan pille de gamle dæk af og sætte de n...
Generel diskussion
Oprettet:
7. maj
Visninger:
818
Reservedele Hej. Er der en som ved om og evt. hvor man kan købe gummipladerne til de gamle singelsæder, jeg mangler til en Victori...
Generel diskussion
Oprettet:
26. apr
Visninger:
776
(Ikke) verdens billigste bentaske fra Temu. :D Så kom der lige endnu en Temu-pakke ind, og da lynlåsen på min tidl anmeldte bentaske måtte lade livet, for en alt ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr
Visninger:
1.108
Fabriksny mc for 3 år siden Jeg har haft lig kig til en Yamaha Niken, jeg kan se pt. en til 110.000 og 130.000, så har kørt lidt kilometer. En f...
Generel diskussion
Oprettet:
16. apr
Visninger:
995
registreret som bruger af motorcykel, i Sverige Hej jeg håber der er en som kan hjælpe. Kan jeg som dansker, bliver registreret som bruger på en svensk indregistrere...
Generel diskussion
Oprettet:
15. apr
Visninger:
1.192

Annonce