{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

Black Widow udstødning 4-1 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.... er ved at købe ovenstående udstødning til min bike , hayabusa gsxr 1300 årgang 2004. Den er modeltilpasset til mc. Kan man bare sætte den på og så kører det bare , eller skal den forbi en mc mekker bagefter og have noget indstillet ? Er ikke helt skarp hvad angår det område der. Nogen der har eller prøvet en Black widow udstødning. God - dårlig... ???

Kommentarer på:  Black Widow udstødning 4-1
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 256 MC-er: 15 Annoncer: 2 Emner: 124 Svar: 19.835
    #1   14. sep Den der.... larmer............... HELT hjernedødt... Motoren skal med al sandsynlighed køres ind på rullefelt, hvis du skal have andet end end bare lyd ud af det.

Er det virkelig det rigtige at gøre, i disse tider hvor synsindkaldelserne hænger lige så løst hos ordensmagten, som lussinger gjorde i 80'erne hos landbetjenten?

• #2   14. sep Jeg har købt et sæt dobbeltpotter ved black widow før til en tidligere cykel, og var helt tilfreds, de passede perfekt og var fin kvalitet - de mindede meget om den der, mener også det var 200mm. Men som Sajmon siger, så er det til at blive idiot af at kører med den korte pibe der, de larmer som død og helvede. Og første gang jeg blev stoppet med mine på var betjenten heller ikke ligefrem imponeret af hvad den kunne sige

• #3   14. sep Black Widow”s kvalitet er kun gået en vej, og det er nedad.
    Selvom de gerne vil markedsføre det som engelsk, ja så siger det altså Ming Ming og
    kommer fra Kina. Det er blevet virkeligt tarveligt. Returnerede selv en potte i sommers til dem, hvis det ikke var natpotteblik så var det en parring af en omsmeltet vandhane og et stykke staniol.
    Har for år siden haft forrør fra dem, de var super fine, men der er åbenbart spare tider.

• #4   15. sep Ok tak for svar ..... tror jeg finder en anden løsning.....må nok punge ud for noget kvali.....

• #5   15. sep Hvis du holder øje på eBay kan der være mange gode bud, der dukker sikkert også snart udstødninger op som brugte på de danske sider - hvis politiet fortsætter den fokus.
    Har kørt brølpotte i 30 år, men nu prøver jeg så at “nøjes” .

Kommentér på:
Black Widow udstødning 4-1

x