{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Honda cbr 1000 sc21 88 går ud når den bliver varm
  • #1   15. sep Måske din CDI boks der driller... Prøv at ligge et køle element ovenpå og se om det hjælper,

• #2   16. sep @Kristian M: "når den bliver varm"...

...skriv hvad du oplever, hvor længe efter start, hvad du har prøvet for at afhjælpe, når det sker, etc etc. Så få du sikkert flere forslag smiley

• #3   16. sep Starter fint og kører som den skal, så kører jeg ca 15 km på den så begynder den at køre ujævnt i motorgang og vil ikke tage gas og dør ud. der er masser af benzin på smiley efter 3-4 timer kan jeg så starte helt normalt igen indtil den bliver varm igen

• Erik K
    Erik K Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 386
    #4   16. sep Prøv evt at åbne benzindækslet, lige efter den er død og prøv om den så kan starte uden at vente 3-4 timer.
    Det kan være udluftning i dækslet, det er galt med, så der dannes undertryk i tanken og den så dør af mangel på benzin.

• #5   16. sep Tændspolerne...

• #7   16. sep Kan også være din Kondensator i tændingen.
    Det kan godt drille når den bliver varm og så virke når den er kold igen. Også med tændspolerne.

• Erik K
    Erik K Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 386
    #8   16. sep #6 Mini
    Hvor ser du, at den går på 3 cylindre?
    Trådstarter skriver da, at den går ud i #0 og at den går ujævnt i motorgang og dør ud i #3!
    Det kan godt skyldes undertryk i tanken efter ca 15 km kørsel, men der kan også være andre ting galt. En kontrol af undertryk er jo hurtigt og nemt og er ganske gratis.
    Prøv lige at læse hele tråden fra begyndelse til mit forslag.

• #9   16. sep Hej alle nu har jeg prøvet det med tanken det virker desværre ikke og når jeg mærker på cpi-en så bliver den ikke varm jeg må prøve med de andre ting er det noget man kan måle igennem og hvordan gør man el er ikke min stærke side smiley og tak for alle indput-ene

• #10   16. sep Inden da ku du lige checke, at indsugningsgummierne er tætte allesammen. Det kan have indflydelse, når motoren bliver varm. Sprøjt dieselstart på gummierne, når den begynder at gå ujævnt og se, om det ændrer noget. Stram indsugningsgummiernes spændebånd efter behov.

Skaf en service manual hvor du kan finde modstandsværdier på tændspoler og andre dele i tændingsanlægget. Det er ikke så svært – skaf evt også Honda Common Service Manual, der beskriver mange af de almindelige, ikke-modelspecifikke servicearbejder på en Honda. Du finder den også som PDF på nettet; prøv at finde en udgave fra omkring din cykels fødsel – så bliver du ikke forvirret af alle de nymodens ting, der er kommet til de seneste 30 år smiley

Indtil da kan du finde de vigtigste servicedata på:
    http://www.kleinjung.de/techdata/
    hvor du slår din SC21 op i menuen 750 - 1000 cm3 smiley

• #11   17. sep Jeg havde samme syntom på min GW, det var pickuperne til tændingen der fejlede når de blev varme

• #12   17. sep Er der benzinpumpe på sådan en fætter ?? så ku det være det måske smiley

• #13   17. sep Der er ikke benzinpumpe på den smiley

• #14   17. sep Så er der nogen der har pillet den af. ..
    For det er der på min...

• #15   17. sep Ok så kan det være det der er problemet med at den gør det som den gør, jeg må sætte en benzinpumpe på og se om det er det takker skriver lige når det er testet tak for alle svar

• #16   17. sep Hvis den har kørt ordentligt før...
    Så er det nok ikke en manglende benzin pumpe.
    Men nok snarer noget af det eksisterende udstyr der fejler.

• #17   17. sep Desuden, så kan den sagtens køre uden pumpen.
    Og pumpen slår desuden til relativt hurtigt når du begynder at køre.

• #18   17. sep Jeg har stort set lige købt den og ved ikke om den har kørt ordentligt i den tid han har haft den

Kommentér på:
Honda cbr 1000 sc21 88 går ud når den bliver varm

x