{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.846 visninger | Oprettet:

Køb af GSXR 1000 eller CBR 1000RR {{forumTopicSubject}}

Hej alle eksperter - jeg har brug for jeres meninger/erfaringer smiley

Min baggrund: GSXR 600

Jeg står i den her situation hvor jeg skal vælge enten GSXR 1000 eller CBR 1000RR.

Begge maskiner er 2011 årgang, kørt under 35000 km og indenfor budget.
Jeg har prøvekørt dem begge - fuck hvor føles det godt!
Begge var lige så dejlige - perfekte racer for mig!!!
R1 prøvede jeg også - det kunne jeg ikke lide.

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med vedligholdelse.
Jeg skal have den i 2-3 år. Jeg vil gerne have maskinen kørende i 2-3 år i topform! Uden nogle alt for store regninger eller vente tider på et værksted.


Hvad er jeres erfaringer + viden. Hvilken vil I vælge og hvorfor?

Tak på forhånd! smiley

(Konen siger Suzuki er flottere)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af GSXR 1000 eller CBR 1000RR
  • #1   16. okt 2020 Forvent en masse snobberi om at Suzuki er noget billigt lort og slet ikke så godt som Yamaha, Honda og Kawasaki smiley Min egen erfaring er det intet har på sig, så jeg ville vælge den DU syntes er den fedeste/pæneste og som føles rigtig for dig, og så giv bundgas og nyd den så længe du gider smiley

    Og husk... at lade være med at køre på sin MC for at holde Km. antallet lavt for at øge salgsprisen, svarer til ikke at knalde sin kæreste for at holde hende stram til den næste smiley


  • #2   16. okt 2020 smiley smiley smiley Det husker jeg!
    Bedste svar Philip! smiley smiley smiley


  • #3   16. okt 2020 Ville også bare pga af snobberiet vælge Gixxeren.
    De ligger begge to i top 5 i den årgang og der er nok ingen tvivl om at de begge er rigtige superbikes.


  • #6   17. okt 2020 Hvis konen syntes suzuki, ville jeg vælge honda, hader når de tror de har bestemt noget..
    Hvordan kan man høre at en kvinde skal til at sige noget klogt... Nå hun starter sætningen med, der var engang en mand der fortalte mig... smiley smiley


  • #7   17. okt 2020 Suzuki kan da være en ok motorcykel, det er en to hjulet Dacia, men skal nok kunne transportere dig fra A til B, i hvert fald de dage at den ikke holder på værksted.

  • #8   18. okt 2020 Jeg har haft gsxr 1000 og kawa zx10r.
    Ved godt du ikke har nævnt en zx10r men den kører sindssygt godt.
    Hvis du vælger en Honda så tag en Repsol model. De er for fede


  • #9   21. okt 2020 Jeg har haft min Suzuki GSXR 1000 i 2 år nu, ingen problemer, kører perfekt. Er godt nok en 2003 model, men jeg ville ikke være nervøs for nogen af dem. Tag den du bedst kan lide

  • #10   21. okt 2020 Hvilken en sad du mest behageligt på?? Det ville være mit svar smiley

  • Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #11   21. okt 2020 En virkelig givinstfuld kommentar: "Suzuki kan da være en ok motorcykel, det er en to hjulet Dacia". At blande biler og motorcykler sammen viser, at man virkelig ved alt. Ingen tvivl om her er tale om et geni.
    PS. Dacia Logan benz., fire voksne på ferie, masser af baggage, mange udflugter. March på betonstien: 150 km/t og aldrig over 170 km/t. Masser af alpeveje uden gearskifter. Lavt benzinforbrug. En lille smule sidevindsfølsomhed garanteret fordi stationscaren var monteret med originale hjul og ikke 18". Jeg kørte fætters bil de fjorten dage - en pinsel uden lige smiley .
    PPS. Rumle er en Suzuki GSX 550 fra 1988 med stort taskesæt. Kun opgraderet med progressive fjedre i forgaflen. Den mangler stadig 3.000 til de 100.000 km - møjbikke smiley .


  • #13   21. okt 2020 De er lige gode og begge kører fantastisk. Tag den som passer dig bedst og få den malet om i dine egne farver. Men det er et stort skridt du tager - fra 125 til 190 hk. Begge trækker stadig som sindsyge efter 200 km/t - du bliver forskrækket. Bare et forhåbentligt godt råd fra en Gl mand på en Busa.

  • #14   21. okt 2020 Hej er selv den lykkelige ejer af en Honda CBR 1000RR 2006. Og da jeg selv stod og skulle vælge mellem en GSXR 1000 var det meget svært, også fordi der er fordomme på GSXR 1000. Men var også og prøve dem begge 3 gange. Og så blev det hjertet der valgte CBR 1000 RR og har ikke fortrudt. Den ligger godt både i sving og ligeud.
    Men nu skal den desværre sælges, er blevet for gammel til race.
    Så følg dit hjerte, Held og Lykke


  • #15   22. okt 2020 Du skal vælge den du er bedst tilpas på.
    Jeg ville vælge suzukien den har en bum stærk holdbar motor hondaen havde mange problemer med deres balance i motoren så den vibrerede, deres gearkasser gik også mere i stykker.
    Jeg kørte race dm, sm tyske serier på gsxr 1000 k1, k7 og k9 som går op til 2011 der var superstock som er standart mc med lov til at ændre lidt på affjedring, brems, udst mm
    Jeg havde aldrig problemer med Suzuki de kører super godt, ham der påstår at Suzuki er en dacia ved ikke hvad han snakker om. Honda, Yamaha, kawazaki var dyrere og havde fører problemer, zx10 med udstødninger i røven duede ikke til bane. Italiener cyklerne var hurtige men sprang i luften for et godt ord.
    Som sagt jeg ville vælge suzukien så går du ikke galt i byen.
    Husk at kør med ordentlig udstyr og tag på badedag med den det er super fedt.


  • #16   22. okt 2020 Forresten har k9 den bedste affjedring

  • #17   23. okt 2020 Lad os høre hvad valget ender på smiley

  • #18   23. okt 2020 Ham der Onkel Båtnakke er jo berømt for sine mystiske kommentarer.

  • #19   23. okt 2020 Undskyld jeg krænkede dig, humor er åbenbart ikke din stærke side, det kan du øve dig på, så undgår du at virke helt så primitiv.

  • Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #20   24. okt 2020 ¤©º °Onkel Jan ¤©º ° Båååt Båååååt Båååååååt
    Herligt at du vedblivende demonstrerer din høje viden og mesterlige menneskeinsigt. Vi andre kan kun følge med og hele tiden blive klogere.


  • #21   24. okt 2020 Velbekomme Kåre kan se du også kører Dacia smiley og mangler humor.
    Udfyld sedlen her og deltag i lodtrækningen om et sæt hæklede gule havenisser.



    profilbillede
  • Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #22   24. okt 2020 ¤©º °Onkel Jan ¤©º ° Båååt Båååååt Båååååååt
    Herligt at du vedblivende demonstrerer din høje viden og mesterlige menneskeinsigt. Vi andre kan kun følge med og hele tiden blive klogere.
    PS.: Du har glemt at udfylde dit skema.


  • #23   24. okt 2020 Velbekomme, og tak for tilsendte, vinderen af lodtrækning får direkte besked i e-boks.

  • Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #24   24. okt 2020 Du fik det altså udfyldt. De var endda så søde at skrive, at de havde modtaget det.

  • #25   25. okt 2020 Syntes i begge giver noget til underholdningen. smiley smiley

  • Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #26   26. okt 2020 Jeg prøver i hvert fald ikke.

Kommentér på:
Køb af GSXR 1000 eller CBR 1000RR

Annonce