{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Suzuki gsxr 1300 2004 {{forumTopicSubject}}

Go aften .... sidder der nogle kloge hoveder her. Er igang med at hælde nyt væske på kobling. Men når jeg sætter hus på så den tværpind jeg har markeret går ikke ind når koblingen trykker på den..??? Er udluftet og alt d der. Tør sku bare ikke lige gøre mere pt.... skal nævnes at den del der skal skubbe den stang ind virker perfekt. Hvad gør jwg forkert hjælp hjælp....

Kommentarer på:  Suzuki gsxr 1300 2004
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 10 Svar: 1.386
    #1   22. dec 2020 stemplet i slavecylinderen går ud af sig selv,
    så hvis du har fyldt væske på, uden at det hele har været samlet,
    kan du ikke trykke stemplet ind igen (med pinden)
    Så af med låget oppe på styret, sug lidt væske op med et stykke rent papir,
    og monter slavecylinderen, der skal trykkes godt til,
    men stille og roligt går stemplet retur,
    pinden bliver først trykket ind når du tager koblingen,
    men det må du ikke gøre før alle skruerne er i dækslet, ellers kan det flække,

• #2   22. dec 2020 Men den stål pind jeg har sat ring om er det ikke meningen den skal presses ind? Jeg har gjort som du har skrevet men den pind sidder fast ? Hmmmmmm

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 10 Svar: 1.386
    #3   23. dec 2020 Den kan du ikke bare trykke ind, så skal du jo overvinde fjeder styrken i koblingen,
    det kan du ikke med fingrene,
    så medmindre du har rodet med koblingen også, så skal den sidde sådan,
    den går gennem gearakslen og trykker på koblingsskålen,
    men du skal selvfølgelig kunne trække den lidt ud, og skubbe den ind igen,
    ellers er der noget alvorligt galt, den kan måske have brændt sig fast,
    har jeg nu aldrig hørt om

• #4   23. dec 2020 Jeg forstår nu heller ikke hvorfor du ikke samler det hele først og så hælder væske i?

• #5   23. dec 2020 Hva er problemet??? For mig ser det ud som den sidder som den skal. Man kan ikke bare lige sådan trykke den ind med fingeren.. Er det fordi den sidder fast. Montere dit dæksel og se om det ikke virker..

• #6   23. dec 2020 Du sksl naturligvis have tryk i dækslet inden det virker..

• #7   23. dec 2020 Hej. Det var slave cylinderen der var en lille smule utæt. Så der kom ikke kom ordentligt tryk. Nyt nyt nyt. Tqk for svar og go jul og godt nytår. Ses ude på vejene næste år

• #8   23. dec 2020 Glædelig jul Thomas. Og held og lykke med busaen smiley

• #9   24. dec 2020 det skal være tæt og iorden sådan noget hydr.lik... godt du fandt fejlen. glædelig jul og held og lykke med bussen... smiley

Kommentér på:
Suzuki gsxr 1300 2004

x