{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

Mikkel G
Mikkel G
Tilmeldt:
21. apr 2021
Emner: 1 Svar: 5

Gælder 4 dags reglen for omregistrering stadig ved køb af afmeldt mc? {{forumTopicSubject}}

Det er lidt nyt for mig det her, så derfor jeg spørger, synes ikke jeg kan finde klart svar nogle steder.
Jeg købte I dag en mc som blev afmeldt sidste år og med sidste syn i 2013. Den er mekanisk helt i orden og starter første gang hver gang. Jeg behøver vel ikke at sørge for at den bliver omregistreret i mit navn inden for 4 dage, da den står uden plader og forsikring lige nu? Jeg kan vel godt bare gå at pudse den lidt inden den skal til syn?
Reg attesten jeg fik med var også fra tidligere tidligere ejer. Ham jeg købte den af fik den aldrig omregistreret. Men har en slutseddel udfyldt fra ham jeg købte af. Der burde vel heller ikke være nogle problemer i det i forhold til at få den omregistret i fremtiden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gælder 4 dags reglen for omregistrering stadig ved køb af afmeldt mc?
  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 106
    #1   21. apr 2021 Du kan roligt gå og pusle lidt om den, uden nogen kan øffe over det.
    Men det er da med at få den klar til syn, så den kan komme ud at køre...


  • #2   21. apr 2021 Så længe den ikke er synet KAN du ikke omregistrere den, længere er den ikke.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   21. apr 2021 Det de siger.

    Er der ikke plade på, så har du ikke travlt.


  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 1 Svar: 5
    #4   21. apr 2021 Tak for svar gutter, nu skal jeg lige have taget kortet færdigt, så kan jeg jo gå og pudse så længe

  • #5   22. apr 2021 Dejligt Mikkel, at det ikke kun er mig, der gider gå og pudse/ nusse, men lad os høre hvad du har købt. Det er altid spændende, hvad folk investerer i. Jeg selv har f.eks lige købt en ZX 10 Tomcat, der meget snart kommer i galleriet.
    Ha en god dag.
    Mvh. Lars


  • #6   22. apr 2021 Har lige fået plade på denne. Efter mange års tilløb.

    profilbillede
  • #7   22. apr 2021 Det er en MV-agusta F4. fra 2001.

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 1 Svar: 5
    #8   22. apr 2021 Hej Lars, det er sku en lækker maskine du har fået fat i. Det er en yamaha virago 535 fra 1998 jeg fik fat i. Den har meget få kosmetiske fejl. Mekanisk er der ingenting lige ud over at den er lidt svær at holde i live i tomgang mens den er kold. Men nu har den jo også stået stille i snart et år. Så mon ikke noget ny benzin og en lille gang service med udskiftning af olie, filter og tændrør, kan hjælpe det lidt på vej. Ved ikke om jeg burde tage karburator af og rense dem. Nogle gode råd til vedligeholdelse af sådan en lidt ældre dame inden den kommer ud og køre?

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 1 Svar: 5
    #9   22. apr 2021 Den er satme også fin Martin, så er du jo klar til denne sæson. Pas på derude

  • #10   22. apr 2021 Mikkel, en Virago kører bare derudaf. Havde en 1100 i 9 sæsoner og den slog aldrig en skid forkert. Det man skal være opmærksom på er starterdrevet, det kammer over på et tidspunkt, på 1100, men ved ikke om det også er gældende for 535.
    Og Martin den MV Agusta er sgu da for lækker.


  • #11   22. apr 2021 Tak, det var også derfor jeg satte mine spare penge i den. Om jeg så er blevet for gammel til sådan en racer, må tiden vise. Vi ses der ude smiley

  • #12   23. apr 2021 Hej Mikkel
    Kommer der ikke nogle billeder af din 535?
    VH Niels


  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 1 Svar: 5
    #13   23. apr 2021 Hej Niels, jeg skal nok ligge et par billeder op engang i aften

  • Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2021

    Emner: 1 Svar: 5
    #14   23. apr 2021 Det var også det jeg tænkte Lars, må lige holde øje med starterdrevet så. Den kører fint lige nu, den klikker dog lidt i motoren efter lidt tid, kunne det være ventilerne jeg lige skulle få efterset om afstanden passer?

  • #15   24. apr 2021 Inden du skruer løs på din Virago, så skift benzinen. Den kan rasle hakke hoste og gå i stå med gammel benzin. God fornøjelse med den.

  • #16   25. apr 2021 Tillykke med den.
    De har alle problemer med starterdrevet.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 61
    #17   28. apr 2021 Man kan altid skabe problemer for sig selv, hvis man ikke har andet at lave.

Kommentér på:
Gælder 4 dags reglen for omregistrering stadig ved køb af afmeldt mc?

Annonce