{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

vedr.syn {{forumTopicSubject}}

alm forstand ,, griner lidt sidder lige og ser på synspapiere fra tidligere ejer på min r6 jeg købte for ca 3 måneder siden nu ,, den blev så kasseret ved syn pga , lyset ikke var iorden , men blev så synet da det var rettet,, synes da som gammel mekaniker at lyset ihvertefald ikke er noget man køre til syn med uden det er tjekket og virker ha ha det er da spild af tid og penge til omsyn

Kommentarer på:  vedr.syn
  • D. M
    D. M Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #1   13. sep Ja som reglerne er idag, men før i tiden kunne det jo være lige meget, da det bare gav et betinget synsresultat.

Men man ser det rigtig meget at folk ikke engang kan sørge for det meste simple det kræver at tage og have et kørekort.
    Det er rimeligt slapt i min optik.

• #2   13. sep Tidligere i år var jeg til syn med en mc hvor bremselyset ikke virkede.
    Det var på vej til synet at det var holdt op med at virke.

• #3   13. sep #2
    Men blev den kasseret på det?

Da jeg købte min mc og kørte til syn, virkede det ikke på den ene kontakt - den ved styret - men det blev blot noteret.

Ellers er jeg da helt enig i at alle kan se om lys virker som min.

• #4   13. sep forlys var ikke ok og bremselys virkede ikke på bagbremse mm så gik som sagt ikke igennem 1 gang , men igen det var tidligere ejer før jeg købte den

• D. M
    D. M Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #5   13. sep Efter de nye regler, så skulle man gerne få kørsels forbud hvis der er defekter ved bremselys
    Og det giver også efter de nye regler omsyn og ikke betinget syn.
    Men ikke alle synsfolk er helt så strikse

• #6   13. sep #5
    Min ligger også nogle år tilbage.

• #7   13. sep tror også nogle synshaller er slappe.
    sælger synede min MC inden salg.
    Der var sgu ikke engang horn på og den gik igennem.

men sådan er det jo. nogle kender også synsmanden.

får synet biler med langt over dobbelt HK end standard, får så bare at vide at man ikke lige skal køre i den i en uge FX. - Så man har haft tid til at skifte motor. smiley

• #8   13. sep #3: Nej den blev ikke kasseret. Har en meget fair synsmand. Han sagde jeg lige kunne skifte pæren (der ligger en tankstation lige overfor) imens at han så synede den anden mc jeg også var der med.
    Jeg skruede lygteglasset af, rykkede i pæren og så virkede bremselyset.

Men den ville have været kasseret hvis det ikke havde virket.

• #9   13. sep For et par år siden købte jeg en gammel Kawa i Jylland.
    Der var skåret i stellet, og det var dengang, at den slags var forholdsvis nyt for synshallerne.
    Jeg googlede mig frem til en synshal, der skulle være lidt loose.

Den blev simpelthen synet på ladet af traileren, uden han så meget som kiggede på kværnen.
    Så kørte jeg glad og nysynet tilbage til Sjælland smiley

De gamle MC har måske en fordel, men ellers synes jeg efterhånden, at der er styr på det.

Kommentér på:
vedr.syn

x