{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Hvilken 600cc'er tager flest omdrejninger? (Og hvilken én har den lyseste/højeste tone?) {{forumTopicSubject}}

Kigger efter en 600'ere sports mc fra omkring år 2000. Men hvilken en af dem tager flest omdrejninger? Har overbevist mig selv om, at det er R6'eren med 15,500 rpm, men er der nogen der kan bekræfte, om det er rigtigt?

Derudover ville jeg lige høre, om der er nogle nørder derude, der ved hvilken af dem der har den lyseste/højeste tone? Højere omdrejninger betyder nødvendigvis ikke en lysere tone. Vil gerne have fat i en der SKRIGER.

Igen, vi taler om 4 cylindrede, 600ccm racere fra omkring år 2000. Kan man finde nogle ordentlige skrigere derfra?

Kommentarer på:  Hvilken 600cc'er tager flest omdrejninger? (Og hvilken én har den lyseste/højeste tone?)
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 274 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.538
    #1   19. maj R6 som du selv siger, men en af dem fra 2000 er tæt på umulige at finde i god stand - eller med en motor der stadig virker. Den havde nikasil cylindre, og de viste sig ikke at kunne holde over længere tid.

Hvis man skal have en velkørende MC, er det helt sikkert en CBR600 F4 man skal finde.

• #2   19. maj Bruger man ikke nikasil cylindre mere? Var det kun r6'eren der brugte det, eller var det også udbredt på de andre 600'ere dengang?

• #3   19. maj Gsxr 600 2001. Noget mere pålidelig og den tager næste lige så mange omdrejninger smiley
    Hvis det bare skal skrige, så køb en gsxr 250 fra 90, den tager 17000 og du kan rent faktisk bruge de mange omdrejninger på gaden uden at det bliver ulovligt meget hurtigt smiley

• #4   20. maj Hvorfor skal den kunne tage mange omdr? Hvad kan du bruge det til?
    Ved max omdr. i 1. gear er du sikkert allerede over den max tilladte hastighed.
    Selv foretrækker jeg godt med trækkraft fra lave omdr.

• #5   20. maj #4 nogen kan lide datteren og nogen moderen. Men jeg er enig i at Supersport på 600 eller over kan man ikke bruge til noget på gaden. Men jeg har en zxr400 og en gsxr 250. Der kan man sagtens bruge det hele smiley

• #6   24. maj Nu ved jeg det er en lidt nyere cykel og ikke 4 cyl. Men en Triumph Daytona fra 2006-2008 lyder ufatteligt godt med 10-14.000 omdrejninger med sin 3 cyl motor...;)

Kommentér på:
Hvilken 600cc'er tager flest omdrejninger? (Og hvilken én har den lyseste/højeste tone?)

Annonce