{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der nogen der kører med chigee lite 5 gps. Hvordan er det
  • Martin E
    Martin E Online Tilmeldt:
    maj 2021

Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 201
    #1   19. dec 2024 Er det ikke bare en standard Kina android tablet?

• #2   19. dec 2024 ved ikke hvad standart er men jo det kunne sagtens tænkes at det bare var en dyr kina løsning smiley

• Martin E
    Martin E Online Tilmeldt:
    maj 2021

Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 201
    #3   20. dec 2024 Det ligner i hvert fald noget man kan få for 8-900kr på Ali

• Jon H
    Jon H Tilmeldt:
    dec 2024

Følger: 12 Følgere: 1 Svar: 2
    #4   28. dec 2024 Jeg har købt en og monteret for nyligt på min Suzuki Dl650. Jeg synes det er en fed løsning, for jeg blev virkelig træt af min Garmin Zumo XT.
    Det med Apple CarPlay / Android Auto er en rigtig god løsning for så kan man vælge GPS app til lejligheden. Fx Apple maps til A-B ture og MyRouteApp til egentlig længere ruter med flere stops og sådan.
    Kameraerne virker godt, selvom man ikke skal forvente 4K super-video fra dem og blind-spot detection virker også godt i hvert fald i dagslys.
    2 små ting er at endnu større skærm havde været rart og vejledning og oversættelse er sådan lidt sjov nogle steder, så man lige skal tænke en ekstra gang for at forstå. Selve enheden og tilbehør virker som rigtig god kvalitet, så man får ikke indtryk af kina-l… når man har fat i det.

Kommentér på:
Er der nogen der kører med chigee lite 5 gps. Hvordan er det

Annonce