{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

lidt spørgsmål om en Suzuki! :) {{forumTopicSubject}}

Jeg er forelsket!!! smiley

Jeg skal have mig en SV 650.. smiley

MEN jeg vil høre om der er nogle af jer der kan svare mig om den lever op til de krav jeg har..

Hvad kan den CA. køre på literen når jeg kører pænt?

Hvad kan den ca. køre når man åbner hanerne på den?

Hvad vil forsikring ca være for en knægt på 21 med 0-års erfaring?

Hvordan er den på motorvej? Har den et godt træk når der skal overhales?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt spørgsmål om en Suzuki! :)
  • #1   25. maj 2008 hvis du er forelsket er du pisse lige -glad med de spørgsmål....


    Så vil du bare have hende uanset hvad... rigtig . .

    mvh


    ps det er en fin mc der gå rimeligt langt på litren .. og ja der er overskud til at overhale


  • #2   25. maj 2008 Ring til din forsikring og spørg.. Det er meget forskelligt..
    Og prøv da en tur på motorvejen og mærk den på egen krop!
    God fornøjelse.


  • #3   25. maj 2008 hehe jeg skal også ud og prøve ligeså snart jeg får kortet ! smiley

  • #4   25. maj 2008 uden brler potte ,luft itre, pwr cmd kørte min ved blandet kørsel 25-27 km/l.

    standard er detvist 210-215for n modellen og lidt mere for s.

    n modellen er ikke så rar ved høje hastighderpå motorvej(over 160 ) men det kommer ogsåmeget and påi vinden...


  • #5   25. maj 2008 forsikring igennem if med kasko ca 8000



  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #6   25. maj 2008 <i>Hvad kan den CA. køre på literen når jeg kører pænt?</i>

    Glem det - du kører ikke pænt på sådan en - det er den sgu for sjov til. Regn med 14-16 på literen ved blandet kørsel - så kan du kun blive positivt overrasket.

    <i>Hvad kan den ca. køre når man åbner hanerne på den?</i>

    Regn med ca 215-230, men de sidste 15-20 stykker tager lang tid at nå.
    Det ER sjovt at køre stærkt, men det er sjældent man gider det ret længe ad gangen.

    <i>Hvad vil forsikring ca være for en knægt på 21 med 0-års erfaring?</i>
    (link fjernet) <- Jeg tvivler på du finder det billigere med kasko.

    <i>Hvordan er den på motorvej? Har den et godt træk når der skal overhales?</i>

    Jeg har selv en SV1000 som absolut IKKE mangler power - men de par 650'ere jeg har prøvet, har kun skulle pindes ned en enkelt gang - så går det frisk derudaf. På papiret er den ikke vild, men i realiteten, er det en super velkørende cykel, som man bliver fortrolig med på ingen tid. Alt i alt et godt valg. smiley


  • #7   25. maj 2008 Husk lige med din alder skal du gange priserne med 2 når du er mellem 18-25år. Ikke fordi det ikke er billigt, men bare så du ikke kun læser priserne og ikke det med "småt"

  • #8   25. maj 2008 Snup dog den ER6 du også er lun på, eller i det mindste prøv dem begge inden du beslutter dig.

  • #9   25. maj 2008 Køb min, prisen kan forhandles....
    Du vil ikke fortryde det.

    SørenG


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #10   25. maj 2008 Den på dba.dk er bare ALT for dyr i forhold til f.eks Sørens...

    01'eren har karburator hvor 04'eren har Indsprøjtning, bare for at tage en væsentlig forskel..


  • #11   26. maj 2008 -Hvad kan den CA. køre på literen når jeg kører pænt?
    Tja, ved rigtig pæn kørsel vil jeg sige i hvert fald 20 km/l måske 21.. Giver du den virkelig kniven ryger du vel ned på ca. 13 km/l

    -Hvad kan den ca. køre når man åbner hanerne på den?
    som de andre skriver

    -Hvad vil forsikring ca være for en knægt på 21 med 0-års erfaring?
    jeg giver 7500,- med 8000,- i selvrisiko (jeg er 22 år, og har ingen erfaring fra tidligere) Hos IF

    -Hvordan er den på motorvej? Har den et godt træk når der skal overhales?
    Der er masser af overskud når der skal overhales.

    Som Sajmon også skriver, det er ikke nogen voldsom MC på papiret. Men når du som nybegynder køber sådan en MC, så er den rigeligt -og mere til! Du vil elske den!

    @ Kevin(Århus) N : Tror du ikke du husker forkert ? Fabrikken opgiver den til 22/21 km/l. Jeg tvivler på den kører mere end det pr/l.... Eller er det i droslet tilstand du mener ?


  • #12   26. maj 2008 Vil da lige smide min salgsannonce ind.
    ALT er jo til forhandling, medmindre det er konen man snakker med he he...synes nu også den blå K1 er for dyr, det er min måske også, så derfor må der bydes ind hvis man er interesserret.
    Men som Sajmon siger, så er K4 med sprøjt og det giver jo sjove muliheder for PC, ignitionmodul og quickshifter.
    Og en V2 skal ikke have kåbe, der skal man kunne se værket!

    Men få cyklen prøvet, den kan kun anbefales som begyndercykel.

    SørenG


Kommentér på:
lidt spørgsmål om en Suzuki! :)

Annonce