1.306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

slut med gamle mc'r ?? slut med gamle mc'r ??

jeg har efterhånden kørt mc i mange år og haft stortset alt..
men har set de sidste 4-5 år har der ikke været nogle ældre mc'r til træf osv. næsten alle sammen har været nye modeller.

selv i de billige pris klasser er den gamle honda skiftet ud med en ny kineser

eller er det bare mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slut med gamle mc'r ??
  • #1   10. jun 2008 Det er bare dig. Har lige været til tigertræf, og der var der mange MC'er fra 70'erne og 80'erne. Men eller ja. Der er mange nye bikes i omløb, det e rjo blevet lettere at kunne låne penge til det.

• #2   10. jun 2008 Jeg synes til gengæld at der er en helt anden tendes at spore...
    Jojo, der er mange der smider pengene (eller nok snarere låner dem) til en spritny Suzuki eller andet. Men samtidigt synes jeg der dukker flere cykler op der dyrker en ældre og mere retro-perspektiverende stil. Dig selv iblandt - og TAK FOR DET!!

Jeg er indenfor de seneste par år blevet mere og mere vild med scrambler, cafe-racer og bobber cykler. Måske er jeg også bare ved at blive gammmel.

• #3   10. jun 2008 HA HA VI GEMMER DEM DA BARE TIL BEDRE TIDER.
    PER

• #4   10. jun 2008 tror også der er mange som kommer til at fortryde de skiftede deres gamle japanske mc ud med en ny kinøjser

• #5   10. jun 2008 Synes da stadig man ser en Z1000´er, GPZ´er, XJ600, sårgar en VF500r så jeg for ikk så lang tid siden. Så de kører da stadig... Og heldigvis for det.

Jimbo.

• #6   10. jun 2008 vil også gerne have nyere maskine men det skal være japser. men det er ikke til at sælge gamle længere.

• #7   10. jun 2008 Vi er stadig nogle på SU som ikke har råd til nye cykler, og ikke vil køre små kinesere. smiley Jeg møder op til de træfs jeg lige kan komme til, på min gamle ged smiley Jeg har da set nogle ældre cykler ind imellem, men jo der er da også mange nye..
    Sådan er udviklingen vel bare.. smiley

• #8   10. jun 2008 Rene J skrev:
    Ja der er ikke mange af de gammel tilbage det samme glæder biler.
    Men alt i alt er det vel også godt, så får vi de sviner væk fra gade.

--

Det er vel ligegodt når folk bare piller katalysatoren af de nye mc'er for at få bedre flow men samtidig tilsidesætter EURO3 normen og kaster os tilbage til 80'erne?

• #9   10. jun 2008 Hmm... så er det måske derfor at min gamle 650'er trækker så meget opmærksomhed, når den er med ude til træf (hvis der ikke er så mange gamle tilbage).

Jeg synes jo så problemet er omvendt. Der er alt for mange nye modeller, når man er til træf. Og det er blevet lidt kedeligt at gå en tur pladsen rundt, for designet - stilen og teknikken er stort set fuldstændig den samme på alle de nye cykler. Det eneste man efterhånden kan kende en model på, er forlygten. Massen af motorcykler er på den måde blevet lidt "homogen", og det eneste der skiller sig ud, er når en eller anden dukker op med sin gamle Z'er eller Gpz'er.

• Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 9
    #10   10. jun 2008 Det kunne måske godt være, man så skulle slette sin annonce, og beholde den gamle?? hvis det kunne blive til min pension engang.. ;o)
    Hilsen en Honda cb 750 ejer

• #12   10. jun 2008 Heine smiley du har fat i noget smiley

• #13   10. jun 2008 Claudios: det er sku da fordi du er så tusse gammel og ikke har råd til en sprit ny 08 mc som os andre smiley hehe see yaaa!!!!!

• #14   10. jun 2008 yes lars nyk. men jeg taler om cykler med nr plader ikke det legetøj det giver ingen respekt........ ;O)

• #15   10. jun 2008 Du kommer de forkerte steder så.

Der er MASSER af gamle mc'er til træffene herovre.

• #16   10. jun 2008 Yeehaa gamle motorcykler sparker røv!
    Det er kun fordi I unge knejte ikke var født dengang der var rigtige motorcykler til, at I ikke har noget forhold til dem. Personligt ville jeg aldrig eje en ny cykel friskkøbt fra forhandleren - de mangler sjæl og personlighed. Næh, en go' gammel klassiker til mig ...hov, det har jeg jo smiley

GPz1100 forever smiley

• #17   10. jun 2008 længe leve motorcykler fra æraen hvor fabrikkerne rent faktisk havde noget specielt!

det handler om at finde de rigtige træf! smiley

• #18   10. jun 2008 Det er ikke mere end en uges tid siden jeg mødte en gammel '77 Honda cb500 Four i nødsporet på holdbæk motorvejen. Den havde ikke lige lyst til at køre videre og ejeren trak den. Tror han fik varmen og lyst til en nyere maskine smiley

• #19   10. jun 2008 jojo vi er her skam endnu

• #20   10. jun 2008 Vi er her endnu, og vi er mange smiley

• #21   10. jun 2008 Jo har lige været til tirsdags træf i aften på Gl Estrup på Djursland.
    det var der sku ikke meget ved.
    der var moske 2% af cyklerne der var noget værd at se på resten var jo stort set det samme knald...... med mindre man syns at en Ninja ell R6 med rizoma spejle er spædende at se på ;O/

Kommentér på:
slut med gamle mc'r ??

Annonce