{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Hvad sker der lige med cykelisterne! {{forumTopicSubject}}

Død ved kølle til alle de lorte spasser cykelister, der ikke kan finde ud af, at stille deres cykler ordentlig, så de ikke vælter ned over ens motorcykel!!!

Her idag blev så desværre min "cykels" tur til at få besøg af en damecykel, der næsten prøvede på at bestige min motorcykel

Da vedkommende ikke lige er ved sin damecykel, så render jeg jo lige op i lejligheden for at hente en blok papir, så jeg lige kan skrive en lille besked til cyklens ejerdame. Det første jeg så ser da jeg kommer ned på vejen igen, er damen lige så stille og roligt bare cykler væk ned af gaden. Så jeg måtte sætte i fuld 4-spring efter hende for, at få hende til at holde indtil siden. Jeg konfrontere hende så med at hendes cykel var væltet nedover min motorcykel, hvortil hun så svarer "Jamen min cykel vælter da ellers aldrig", og dette får mig så op i det røde felt, så jeg lige må tælle til 10 Jeg svarer så, at jeg har ellers i stort hul i min motorcykelgarage der lidt skyder påstand til jorden...
Efter en del snakken frem og tilbage går hun så tilsidst med til at hendes cykel var væltet nedover min motorcykel, men så kommer der endnu en sandhed frem, det viser sig så at hun ingen forsikring har

Nu er skaden heldigvis ikke så stor på cyklen, der er kun kommet en lille ridse, men denne kan jeg godt leve med, da man næsten skal have hovedet helt tæt på for at se den. Det er desværre gået lidt værre udover MC-garagen, der nu har fået to pæne huller i sig, et efter styret og et efter pedalen, så denne blev vi enige om at hun skulle betale en ny af.

Så det hele endte med at jeg fik hendes adresse og telefonnummer, så nu håber jeg bare på at det er det rigtig

Jeg kunne godt leve med selv at skulle betale for en ny MC-garage, da sådan en jo ikke koster alverden fra Lois.de, men det er bare principet i det der tænder mig af her, fordi hun bare ville kører væk og lade som ingen ting

Jeg havde lige brug for at "vente" lidt stream smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad sker der lige med cykelisterne!
  • #3   19. jun 2008 Jeg ved jo godt at det ikke gælder alle cykelister, men ihvertfald mange smiley

    Præcis, det er jo sådan noget der sker, så bare det at en cykel vælter nedover min motorcykel pisser ikke slet ikke nær så meget af som hendes opførelse :S

    Det skal også lige siges, at det er min første MC, så måsker er det også derfor jeg reagere så følelsesladet smiley


  • #4   19. jun 2008 @ Rasmus

    Det var hun desværre ikke smiley hehe


  • #5   19. jun 2008 pisse surt mand..

    men er der ikke mulighed for at du kunne holde for dig selv så du ikke skal dele plads med en masse cykler..


  • #6   19. jun 2008 Jeg kan satgens forstå at du er negativ over at hun bare prøver at smutte fra det.
    En erstatning er også på plads.

    Dog skal man nok lige overveje for man parkerer når det angår cykler. De vælter sgu let og det kan godt blive en grim affære.

    Men for lige at spytte lidt i kassen, så skal man satme passe på folk der kører med cykelhjelm. De tror sgu de er udødlige og kører som så.


  • #7   19. jun 2008 @ Anders

    Jeg har faktisk allerede lavet en god lille deal med vores rare vicevært, så den holder faktisk enda et sted, hvor cykelparkring er forbudt, så det gør jo faktiskt bare det hele endnu værre smiley


  • #8   19. jun 2008 surt for dig mand.. så det bare ud med autotraileren og fjerne alle cykler der holder ulovligt parkeret. he he

  • #9   19. jun 2008 Det kunne jo også være en løsning smiley

  • #10   19. jun 2008 Det er sku på sin plads at de der ødelægger andres ting også kommer til lommerne... længer er den ikke, godt du fik fat på hende . . du burde som en lille extra gevinst til hende have sparket hende i bollerne... og jo sådanne kvinder har sikkert boller.. spark for en sikkerheds skyld..

Kommentér på:
Hvad sker der lige med cykelisterne!

Annonce