Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Cb400N 2-1 forrør ny potte? Jeg har fået ødelagt min bagpotte til min 2-1 udstødning. Kan man få ny nogle steder? synes ikke at jeg kan finde no...
Styling
Oprettet:
24. maj 2017
Visninger:
329
Udstødning til cb 125 twin Hejsa. Jeg har i et stykke tid tænkt over hvad jeg skulle gøre med mine udstødninger til min lille Honda, da jeg gerne ...
Styling
Oprettet:
17. sep 2016
Visninger:
371
Oplagt oldschool potte m kølegitter Jeg er igang med at bygge en scrambler, og jeg vil i den forbindelse ha` fundet mig en potte der passer til stilen. Jeg...
Styling
Oprettet:
14. sep 2015
Visninger:
524
Regnbue farvet forrør? Hej herinde. Da jeg stod og forsøgte at polere mine forrør på banditten, slog en gammel ide mig pludseligt! Da jeg k...
Styling
Oprettet:
6. jul 2015
Visninger:
826
Marauder 1997 udstødning Søger et sæt udstødninger til en suzuki marauder fra 1997 gerne med forrør det r til modellen hvor det venstre forrør g...
Styling
Oprettet:
1. jul 2014
Visninger:
957
pulverlakering af udstødning Hej Folkens. fik lige en tanke at man kunne få trukket cromen af sine udstødninger + forrør og så få den pulverlaker...
Styling
Oprettet:
2. mar 2010
Visninger:
1.389
mangler udstødning hey rødder jeg mangler en udstødning til en Yamaha fz 750 - fra 1994, det skal helst være en komplet med forrør osv.. o...
Styling
Oprettet:
16. mar 2009
Visninger:
671
glasblæsning eller sandblæsning Davs folkens. Er der nogen der har noget erfaring i at ordne udstødning/forrør, jeg har overvejet at få den glasblæs...
Styling
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
1.653
en tanke omkring autosol og udstødning jeg tænkte om man ikke kunne bruge en af de dersens grønne grydesvampe og noget autosol, til at starte op med at polere...
Styling
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
1.739
Montering af potte Hey.. Har lige et spørgsmål til Jer mht. montering af en udstødning. Jeg skal til at bestille en slip-on LeoVince...
Styling
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
662

Annonce