{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.453 visninger | Oprettet:

NGK Iridium tændrør {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der kører med disse tændrør og er de gode?

Jeg har desuden lidt svært ved at finde dem til min MC, sikkert bare mig der er en spade til at navigere rundt men vil bare være sikker på at få de rigtige.

Gerne link eller model nummer til det tændrør jeg skal bruge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NGK Iridium tændrør
  • #1   2. jan 2009 Nogen links? smiley

  • #2   2. jan 2009 -> Kwak

    Har ikke tænkt mig at vinde noget andet end bedre tændrør og lidt at pille i her i vinteren. Har læst lidt om dem på andre sites, dog ikke lige i forbindelse med den jeg har.

    Et tændrør er ikke bare et tændrør, Derfor spørger jeg... Så hvis du har noget nyttig info så kom med det istedet for dit sidste indlæg som jeg ikke helt kunne bruge til noget som helst smiley


  • #3   2. jan 2009 ok... Du fik info ind før mit indlæg. takker

  • #4   2. jan 2009 Jeg er ikke et surt opstød, langt fra, men bryder mig heller ikke om latterliggørelse når jeg nu stiller et seriøst spørgsmål.

    Jeg har med fordel før skiftet til andre rør på tunede biler og haft positive oplevelser med dette, lige med rør til min MC er jeg lidt blank, og ville gerne have noget nyttig info fra folk der havde erfaring med dette, med de Iridium da jeg kan se andre steder at det har givet bedre gasrespons osv på andre bikes.


  • #5   2. jan 2009 Der var da 2 gode grunde mere smiley

    Jeg tvivler skam også på at jeg vil kunne mærke noget som helst, især på så ny en MC, men da jeg har læst lidt omkring dem var det fedt hvis andre så havde haft gode oplevelser med dem herinde, kunne sagtens være de var mækbar bedre da det jo er set før...


Kommentér på:
NGK Iridium tændrør

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce