{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

knækket skørt på stempel, {{forumTopicSubject}}

Hej Daltons, sidste år måtte jeg blive hjemme fra en Daltontur, da der lige som vi skulle afsted, kom sære lyde fra maskineie. Regnede med at det var et stempelpindleje der havde sagt tak for i aften.
Maskinen har stået i mølpose hele vinteren, men nu filk jeg mig endelig taget sammen til at få den flået fra hindanden, Det var værre end antaget, den havde simpelthen spist et stykke af skørtet på den højre cylinder, så en opboring og ny strempler er nødvendig IGEN, tror jeg har fdået for stor frigang sidst jeg fik ny stempel. Må se at få fart på med den rep, solen skinner jo,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knækket skørt på stempel,
  • #1   7. apr 2009 Åhhh...de 2-taktere....min går heller ikke for godt....har rodet med alle ledninger (italienske)...det hjalp .....men den tager ikke gassen godt nok...sikkert noget lort i karben...eller nye stempler...hjælp!!!...køber sgu en Honda næste gang!!....nej...så hellere en Bmw.......

  • #2   7. apr 2009 HE HE Henrik, du har sgu ret, der er altid et eller andet der hænger, når man køre oliebrænder men når de totaktere så virker.... ,såååå,
    hel og lykke med eit el problem


Kommentér på:
knækket skørt på stempel,

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce