{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

K100 fejl i tændingen? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en K100RT som har haft lidt problemer med tændrørene..

Lige pludselig vil den ikke køre med BOSCH tændrør mere.. men NGK er der ikke problemer med..

Jeg har snakket med en af politiets mekanikere og han fortæller at det ses på 1 ud af 100..

Cyklem kører også fint nu, men når den bliver rigtig varm, så som efter 70km motorvejskørsel så er det som om at den stadig springer en cyklus over.. det giver sig også udslag i at når jeg giver fuld hane så hoster den lige et kvart sekund men giver så fuld acceleration.

Har tjekket dyser.. har måske en ide om at det kunne være noget i ledningsnettet.. men nogen der har andre gode idéer?

Hilsen G-Funk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K100 fejl i tændingen?
  • #1   11. apr 2009 ... det med tændrør kender jeg ikke. men har også den fejl med den "springer" en cyklus over... men lægger mest mærke til det når den kører i tomgang, og har ingen ide om hvad det er.

er lidt spændt på om der nogle kloge k100 mennesker, der har er løsning smiley

Alex
    k100RT

• #2   12. apr 2009 Hej.. Har lige kigget på den, (skønt i det her vejr) og den ser nu meget ren ud.. har ikke haft den pillet helt ud men bare haft dækslet af..

Er det inde bag magneten der skulle være skidt?

• #3   12. apr 2009 Hej med jer

nå.. Jeg har forsket lidt, og har kigget på mine tændrør igen.. Cylinder 3´s tændrør er lidt mere beskidt, så jeg hælder til at den tænder forkert på 3. cylinder..

Så må det næsten være enten tændrørskablet eller tændspolen. gætter jeg på

Andre idéer?

Hilsen G-Funk

• #4   13. apr 2009 Hej Erik

Jeg rensede mit tændrørskabel i begge ender og gav det WD-40.. derefter kørte jeg en lille tur på ca 100km med motorvej og det hele og den har bare kørt som en drøm..

Men rensede specielt tændrørshætten inden i.. så jeg tror der har siddet noget snavs eller fugt der har drillet..

Jeg tror jeg vil anskaffe mig et nyt kabel til cylinder 3.. hvis så fremt i fald den begynder igen..

Mage tak for råd og vejledning.. forøvrigt en rigtig god vejledning du har lavet.

PS. da jeg kiggede i dit gallerie igår så jeg at du har haft en masse ting til salg.. har du stadig noget tilbage der?

Mangler det folie kabel der giver alt i instrumenthuset strøm.. har ingen lys i det, men alle advarselslamperne, ur og gearindikator virker..

Hilsen G-Funk

• #5   13. apr 2009 >> Erik. hvis glasset i instrumenthuset er helt og uden ridser, vil jeg meget gerne købe det

• #6   13. apr 2009 ok..

jeg ser frem til at høre fra dig smiley

• #7   16. apr 2009 Hej Erik..

Det er lidt min egen skyld at der ikke er lys da jeg har forsøgt at lodde 3 ben fast der er gået løs.. og det har så smeltet lidt af folien..

HAvde lys i en af lamperne inden og det er dødt nu..

ved du om man kan få en tegning af hvad de 2 ben rækker går til på cyklen?

ved godt at man kan kigge på banerne og få en ide, men ville være nemmer at der var en original tegning et sted..

Synd med dit folie.. har lige spurgt BMW Service og de mente det lå på omkring 800 + moms for et nyt..

og nej smiley har haft et multimeter over pærene, de virker..

Kommentér på:
K100 fejl i tændingen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce