{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Jeg tror min gsxr 250 "overkøler"? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en GSX-R 250 som jeg ikke rigtig kan finde ud af om fejler noget..
Min erfaring siger mig at motoren køre bedst når den er imellem 90 og 110 grader varm, men min lille gsxr køler altid helt i bund.
Jeg skal køre meget langsomt og give den MEGET gas før der begynder at komme lidt varme på. Når så varme viseren kommer lidt op mod midten bliver den langt mere frisk i omdrejningerne og den har en bedre tomgang.
Så mit spørgsmål er: Er der nogen der ved hvilken drifts temp. en Suzuki GSX-R 250 har og, hvis der tilfældigvis er nogen der ved det, hvor viseren ca. skal stå før dyret er "Drift klar".
På forhånd tak smiley
Mvh. Nicklas L.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror min gsxr 250 "overkøler"?
  • #1   15. apr 2009 Hmm min kører oftest med kølvand på 70-80 grader men bliver gerne 90-100 hvis jeg holder stille i byen efter at have kørt på motorvej f.eks.

    Jeg er dog ret sikker på at din MC vil forsøge at holde dit kølvand under 100 grader. Der sidder en termostat der åbner eller lukker for kølvandet for at holde det i den rigtige temperatur (typisk når du har startet en kold motor) - men hvis den var i stykker ville din mc typisk blive for varm efter kort tid.
    Hvis du slet ikke har nogen termostat i vil den være længere tid om at blive varm.


    Jeg vil tro at viseren på din 250 står i midten når kølvandet er 90 grader.


  • #2   15. apr 2009 På 250'eren er det sjældent man ser viseren bevæge sig, hvis cyklen ellers er iorden. Har haft de samme tanker som dig og målt det hele efter med et infrarødt termometer.

    Temperaturen er sådan set ok, viseren er bare lidt underlig´. Så kør roligt videre.


  • #3   15. apr 2009 Mistænkte også min den gamle for at vise "for lidt".. Den egentlig temperatur fejlede ikke noget, men viseren vist (som din) ikke helt det jeg forventede..

    Tror det er et gængs "problem" med minigixxerne..


  • #4   15. apr 2009 hvis du er i tvivl så skift termostat et

  • #5   16. apr 2009 min køre også atid i bund kun om sommer på en meget varm dag den kommer op=)

Kommentér på:
Jeg tror min gsxr 250 "overkøler"?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce