{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt i tvivl
  • #1   17. apr 2009 Hej Risum
    Jeg er en ung fyr på 21, som har haft mit kørekort siden jeg var 18. Mine erfaringer som ung motorcykelist er, at der ikke er så mange på min egen alder, der har den samme køre måde som jeg. Nemlig turing.
    Så formålet med gruppen er, at have et aktivt forum, med forhåbelig mange medlemmer, som kan komme med turing forslag, både i dk og udlandet. Jeg vil selv komme med nogen ture, som folk kan komme med på hvis de har lysten.
    Nu skal det ikke forstås sådan, at det hele skal gå op i at komme ud at få trillet en hel masse km. Forumet skulle forhåbeligt også bruges til at diskotere forskelige emner. Fx. forsikringer, køb af mc, hjælp til problemer med motorcyklen. Der burde være nogen af medlemmerne, som har skruet hænderne ordenligt på og som vil være vilige til at hjælpe i forskellige tilfælde.
    Alt i alt håber jeg på at folk finder sammen med nogle som de kan lide at køre med og for nogle gode turing oplevelser sammen.
    Mvh Sebastian


  • #2   18. apr 2009 okya lyder super.

    jeg er forresten bosat i konstanz, tyskland. det er lige på grænsen til schweiz. så hvis der er nogen der har lyst til at køre nogle ture i alperne eller har spørgsmål i den retning, så skriv endelig.

    /risum


Kommentér på:
lidt i tvivl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce