Dragracing-Tuning-Turbo-Nos-Bigbore-Compressor

Dragracing-Tuning-Turbo-Nos-Bigbore-Compressor

Medlemmer: 39
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

turbo. turbo.

hej alle.

min gl. cb 900 er adskilt, bliver ændret lidt her og der.
i den anledning kunne jeg godt tænke mig en lille turbo.
det er min plan det skal være én karburator FØR turbo.
nu er spørgsmålet, hvilken type turbo, skal jo kan holde til benzin-blandingen,og hvor stor karburator?
har googlet og googlet, synes ikke rigtig jeg er blevet klogere.
rørføring osv. er ikke noget problem, og mc skal ikke yde specielt mange heste, mere tænkt som "forsjovprojekt" smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  turbo.
  • #1   18. apr 2009 De kloge mennesker jeg har snakket med siger at den bedste måde at få det til at virke på er ved at bygge en kasse uden om de origenale karburatore, som de sætter tryk på, det skulle rent faktisk virke ok, men det kræver lidt at få kabler og slanger ind i og ud af kassen uden utæthedder,.

• #2   18. apr 2009 ja, men jeg går efter modellen med stor karb. før turbo, mener det hedder draw-through typen, altså hvor benzin/luft ryger fra karb. ind gennem turbo. mindre effektivt men lettere at få til at virke på ældre mc uden sprøjt, har jeg ladet mig fortælle.

• #3   18. apr 2009 prøv powerpage.dk

• #4   18. apr 2009 ok, altså noget power page...

• #5   18. apr 2009 Fy fy til mig... Det måtte man vist ikke sige, men ja... smiley

• #6   18. apr 2009 der er mange muligheder.... men hvis det er må du gerne komme forbi en dag og se min... den står alligevel lettere adskilt... Ved godt den er knapt så gammel men stadig en karburator model... og det virker faktisk rigtig fornuftigt.... og er lavet proff. i sverige.
    Det vigtigste er næsten hva du forventer dig af din cykel... kontra hva du ønsker og investere og bruge af penge/tid og kræfter på opgaven...

og jeg har stadig ikke hørt om et turboprojekt der ikke har kostet ekstra... tro mig...

skriv evt. pb

mvh Offslow

• #7   19. apr 2009 motornissen! det er da vist nogle storm p venner du har !! smiley

• #8   19. apr 2009 til Offslow.
    Mange tak for tilbudet.
    det er vist for vildt for mig smiley din opsætning er også anderledes end mit er tiltænkt. ville dog gerne se og høre den en dag, måske ser jeg den på træf i landet, regner med skagen og thy indtil videre.
    mit lille projekt er tænkt som ren hygge, ikke noget voldsomt, mere for at få en lidt anderledes mc.
    ved godt det tager overhånd, startede på et projekt med gl. zx 10, med turbo og 1arm bagsvinger, men endte med at sælge inden det blev færdiggjort.

• #9   19. apr 2009 voldsomt... det er ikke voldsomt... det er sjovt. Desuden er der ladetryksstyring så jeg kan køre med lavt tryk/højt tryk... så der er lidt mulighed for at køre med den.... så man ikke tror den vil kaste en om på ryggen hele tiden... Ved godt det er på en helt anden cykeltype du vil bygge på... men derfor er der alligevel noget inspiration at hente...

og jeg kommer ikke på træf med den... vil jeg mene smiley

• #10   21. apr 2009 Kasse uden om karburatorerne...? smiley ?
    Kik hvordan jeg har gjort... Nemt, simpelt og billigt.

Ps. Det skal lige siges, at jeg pt. er ved at lave en forstærkning af det højre hovedleje, da det orginale ikke ka' holde til den extra belastning... ØV.

Kommentér på:
turbo.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce