{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Hjælp.... Søger stumper til banditten {{forumTopicSubject}}

Hey....

Måtte lige ned og kysse asfalten mandag aften min min kære bandit:-( Det resulterede i en smadret forfælg, forgaffel og motordæksel....
Vil høre om der er nogen er jer der ligger inde med nogle stumper, lige fra styr til gearpedal osv. For vil lave den fin igen.

Har fundet en forgaffel fra en kawasaki, og har hørt at japanerne kører med universal mål til kronrøret. Er der nogen der kan be eller afkræfte dette????

mvh j k

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp.... Søger stumper til banditten
  • #1   22. apr 2009 Angående mål til kronrør - AFKRÆFTET

Men må dog råde dig til at sætte en anden forgaffel på nu du er igang, det gør cyklen meget bedre!!

• #3   22. apr 2009 Chris: Er lidt på jagt efter et der er lidt bredere, for tror jeg laver den om til en streetfighter. Men tak for henvendelsen....

Rasmus: Ved du om der er nogen forgafler fra andre cykler, som passer på banditten???

• #7   22. apr 2009 Det er gaflerne der er bukkede. Tror måske ejg kan nøjes med kun at skifte dem.

• #8   23. apr 2009 Jeg har en forgaffel stående fra en 96'er Bandit 1200...

Hvis du har interesse i den så smid en sms 2276 24 24

Ellers skal der ikke store ændringer til for at få en 1100R upsidedown forgaffel til at passe ;o)

Mvh. Kim

• #9   24. apr 2009 jeg tror muligvis jeg har en del af tingene ligende. der er lavet en del ting om på min bandit. Jeg har den samme model som din gsfs 600 fra 99. jeg har ihvert fald kåben og styr. men jeg kan undersøge det nærmere hvis det har interesse..?

Kommentér på:
Hjælp.... Søger stumper til banditten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce