{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  videoklip
  • #1   26. maj 2009 Ja det er sgu ikke så underligt... Men man skal passe meget på med udtalelser omkring emnet.. For dem som optræder i de videoer er verdensmestre på mc, samt udødelige.. så der er ikke meget at gøre...

• #2   26. maj 2009 Tja, jeg ved ikke, om man skal passe på, jeg langer i hvert fald en ud en gang imellem, og det er der flere, der gør.

Årsagen er, at der hele tiden kommer nye til, og står de "dristige handlinger" frem som norm, så er det ikke så svært at forestilles sig at en 18-årig, der kommer lige fra miljøet med tunede scootere opfatter det som norm adfærd blandt MC.ister.

• #3   26. maj 2009 Vil lige sige at jeg inden jeg fik kortet til mc havde en forventning om at starte ud med en honda cbr11000 men blev heldigvis klogere:-)

• #4   26. maj 2009 Ja Rebekka C en CBR 11000 den går fandenme på baghjul med det samme , men 11000 cc hvor kikkede du på den (HEHE) voldsom Honda.

• #6   26. maj 2009 ja ja Dennis... en lille tastefejl smiley

• #7   27. maj 2009 Tja, jeg har også komenteret på sådan en video, med en R1, og jeg må sige at jeg er blevet klogere!!!
    Det er ikke DEM der er noget galt med!
    Det er MIG der er en kylling, et pjok osv. Tænk at jeg ikke en gang tør køre 200 +, på en lille vej, med bevoksning på begge sider, uden at være bange for om der kommer et dyr ud..... det sker der jo ikke noget ved, andet end at dyret dør! Man skal bare ikke undvige! Gør man det, pr reflex, bør man hverken køre bil eller mc!
    Så ved I det!
    smiley

• #8   27. maj 2009 meget de ligger sådan nogen dumme ting op det er vel næsten lige så godt at meld sig selv til politiet . vis de kikker systes man har hørt det før der er nogen der har lavet noget sygt også lagt det på nettet og blev knadlet på det griner så er det ikke ¨toppen der trykker

• #9   27. maj 2009 Martin, jeg kan kun give dig ret... Hvis man laver sådan nogle ting udenfor en bane så er det vel heller ikke hjernen der har gjort dem platfodet...

• #10   27. maj 2009 det tror jeg heller ikke. de burt da nok hold det for dem selv. som nogen mener muskelhundne burt forbydes. burt sådan nogen osse forbydes reten til at føre mc da de jo tillige med heller ikke er de enste på vejen

• #11   28. maj 2009 En kommentar fra en R1-ejer:

Jeg giver Jer fuldstændig ret.

Skal man køre hjernen ud, så gør man det selvfølgelig på en bane, hvor der er beskyttede forhold, og hvor man ikke risikerer at udsætte andre for fare.

Jeg indrømmer også, at jeg er en ”Kylling”, og at jeg gerne vil hjem til min kone og mine børn i hel tilstand.

Respekt er vel nøgleordet her. Om ikke for sig selv, så i det mindste for andre.

Kommentér på:
videoklip

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce