{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

specialsyet mc bukser. {{forumTopicSubject}}

Nu hvor jeg er begyndt at køre meget Mc vil jeg gerne have nogle bukser som sidder perfekt, kan det lade sig gøre at få nogle specialsyet??? Jeg kommer fra Køge som er en lille by på Sydsjælland så vil i ikke lige være søde at komme med navne og adresser på nogle butikker på Sydsjælland gerne så tæt på Køge som muligt.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  specialsyet mc bukser.
  • #1   30. maj 2009 specielsyet... www.dragtdesigneren.dk
    men eller tag ned til lokale mc-pusher og prøv nogle textil og læder set... kører selv med læder og det sætter super godt på mig.. "går ikke ud fra at dit ene ben er 20cm bredere end det andet"

• #2   30. maj 2009 Nej mit ene ben er ikke 20cm bredere end det andet men jeg har nogle maget lange ´græshoppe ben. Så det er umuligt at gå ned i den lokale Mc forhandler at købe busker. For hvis de skal passe i længden passer knæbeskytterne ikke. Og hvis jeg køber busker hvor knæbeskytterne passer så er de for korte og så bliver mine støvler fyldt med vand. Ikke særlig fedt. Men tusinde tak for linket.

Har sendt en mail til dem hvor jeg har spurt om de laver busker. For kan kun se de lave dragter og jakker på deres hjemmeside.

• #3   31. maj 2009 Brian hvorfor ikke få dig en læderdragt det er tusind gange federe at kører med.

• #4   31. maj 2009 Nej kan ikke rigtig lide lædedragter da de ikke er helt vind og vand tætte. Køre året rundt i alt slags vjer og , det ser heller ikke skide smart ud når man , stiger af dam og har en stor hænge røv.

Kommentér på:
specialsyet mc bukser.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce