*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.142 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Batteri til min ZX6R fra 98 Batteri til min ZX6R fra 98

Hejsa

Mit batteri til min ZX6R fra 98 er total dødt og jeg skal have en nyt, jeg er dog kommet i tvivl omkring hvilket jeg skal købe. Der er ingen tvivl om at det skal være et T-hansen batteri, men T-Hansen forstår en 12v 10A's batteri ( http://www.thansen.dk/product.asp?c=2844795376&n=1431006206&pn=1431006207) men det der sidder i p.t er et 12v 8A's batteri som også rent fysisk er mindre end det T-Hansen forslår.

Vil T-hansens batteri virker, eller vil det ikke passe og brænde min cykel af?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri til min ZX6R fra 98
  • #1   6. jun 2009 jeg tror sgu ikke din cykel brænder af .. 10A betyder jo bare at kapaciteten er større – så længe du har de fabriksmontere sikringer, så skulle der ikke ske noget ved det…
    der er jo den mulighed at det de foreslår, er den ”rigtige” størrelse, og det du har på, er for ”lille”? – ring evt. til kawasaki, og spørg hvad der er rigtigt (hvis du ikke har en instruktionsbog eller værksteds manual ?)
    Har du undersøgt om der er plads til det ”store” ? - der plejer ikke at være ret meget plads tilovers…
    Du skal også huske at det store nok vejer 25% mere end det lille – og hvem laver frivilligt negativ vægt tuning! smiley

• #2   7. jun 2009 Det betyder ikke noget så længe at det kan sidde på cyklen Plads mæssigt.. Den sikring som du har lige efter dit batteri sørger for at der kun kommer det igennem som cyklen er dimensioneret til.. lige som Ole S skriver.. smiley

• #3   8. jun 2009 Cool... well nu skal T-Hansen så bare også lige have det batteri på lager :S

Kommentér på:
Batteri til min ZX6R fra 98

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce