{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på brændstof
  • #1   21. jun 2009 Måske er det naivt men jeg tror, fornemmer at min går bedre når jeg har shell vpower i tanken så hvorfor skulle uno-x´s modstykke ikke være lige så godt.

• #2   21. jun 2009 En britisk test viste 14hk forskel på 95 og shell vpower på en Subaru. Mener det var 11hk på en Golf, så forskel er der altså.

• #3   21. jun 2009 Den eneste jeg ikke kan mærke forskel med er Vpower, men med Nitro og alle de andre har jeg en bedre motorgang.

• #4   21. jun 2009 jeg tror faktisk at det de kalder nitro og alt muligt har et oktan indhold på 98. jo højere oktan tal afslører benzinens evne til at modstå selvantændelse derfor en renere motorgang især i nyere motorer med god kompression.. i diesel taler man om cetan tal, som er et udtryk for evnen til at selvantænde.
    alt hvad der indeholder bioethanol opreklameres gerne som miljøvenligt.

• #5   21. jun 2009 Hm...

Jeg har aldrig kunnet mærke det bitterste, heller ike med bilerne her i huset og vi har hang til lidt kvikke biler, hvor forskellen skulle være mest udtalt.

• #6   21. jun 2009 Knud. Ikke desto mindre så vi at bilerne blev testet på rullefelt og det var tydeligt, der er forskel. Da jeg kørte motocross i mine unge dage kunne vi også mærke forskel på benzinen. Så der er noget om snakken.

• #7   21. jun 2009 jeg syntes at min mc kører bedst når jeg lige har tanket... når den er under halvt fyldt syntes jeg ikke den kører så godt. så skal man dreje for meget på håndtaget før den trækker... specielt hvis der er langt til en tank... pudsigt hvad ens hjerne kan gøre ved en.

• #8   21. jun 2009 desuden er vi vel
    alle enige om at et nypudset og plejet tøffedyr helt mærkbart kører
    bedst

• #9   21. jun 2009 jeg kører bedst på fyldt tank !!!! heh:.-p,,
    syntes der en lille forskel på vp-og normal 95,er!!

• #10   22. jun 2009 Det er vist kun V-Power der har højere oktantal.

Jeg synes ikke at jeg kan mærke nogen forskel. kun på V-Power, der mærker jeg tydeligt forskel, som følger.
    Min Honda går noget bedre.
    Min Nimbus går noget dårligere.

• #11   22. jun 2009 hahaha, herre skægt med den gamle "sure" nimbus. hehe den har sjæl jo

• #12   22. jun 2009 Jeg forstå ikke helt de enorme resultater, gud og hver mand kan finde på disse produkter.

Teknologisk Institut har testet dette her på kryds og tværs på nye og gamle køretøjer, som de derefter har splittet af i atomer for at dokumentere forskelle.

Der er synligt lidt færre koksaflejringer i motorer, der har brugt de her benziner, men ikke i et omfang man skal forvente har mærkbar effekt. Dertil kommer at temmelig mange gamle motorer faktisk holdes tætte af koks, og så er fordelen pludselig tvivlsom.

I almindelige køretøjer har man ikke fundet målelige performaceforskelle, og heller ikke i forbruget har man set forskelle.

På enkelte meget højtydende motorer har man set let øget effekt - dette skyldes formentlig et lidt højere oktantal.

Teknologisk peger på en gruppe, der reelt har fordel af disse produkter -

Kan I gætte hvem??? OLIESELSKABERNE *G*

P.S. min egen holdning er, at en uafhængig institution som Teknologisk er noget mere pålidelig en et eller andet motormagasin, der er dybt afhængig af reklameindtægter - my 50 cents.

• #13   23. jun 2009 Jeg kører længere pr liter med v-power. Specielt ved kørsel, hvor jeg er godt frisk på håndtaget.
    Og det er 99% sikkert, at hvis min ged køres helt ud med henholdsvis 95okt fra Jet & Vpower, ja så er nålen ca 15 km/t længere fremme på klokken med Vpower...jeg har lavet testen 3 gange på samme E45 strækning.
    Har dog ikke prøvet i bil, det vil sq koste kørerkortet.

Kommentér på:
Forskel på brændstof

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce