*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.029 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

opkast.. stjålet mc!! opkast.. stjålet mc!!

Hej alle.. er lige kommet hjem efter en dejlig tur på stranden, ,med de sedvandelige rødder!! vi sidder og hygge da vi spotter en ednisk dansker på en ældre bmw mc. første tanke der slå os alle er, At det er ikk deres... så bare for at tjekke op på det tager vi nr-pladen og ringer til politiet.. og ganske rigtig.. den var meldt stjålet her til formiddag... vagthavende siger at han vil prøve at sende en vogn forbi.. men sjovt nok ser vi ikk skyggen af en sponservogn...
Synes simpelthen det er for langt ude når de ved den er der.. at de så intet gør ved det!!

Så til alle jer med sjålende motorcykler... i skal sku være heldige vis i ser dem igen!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opkast.. stjålet mc!!
  • #1   28. jun 2009 Som jeg opfatter det ... skal man ikke kun være heldig ... men osse være aktiv ..

• #2   28. jun 2009 det virker meget som om vi selv skal til at tage loven i egen hånd!! istedet for at spilde politiets tid!!

• #3   28. jun 2009 det er fuldstændigt sindsygt! det er til at blive forraget over....

• #4   28. jun 2009 jimmi. helt latterligt.. hvad er det så lige man skal gøre.. når nu politet ikk gør noget???

• #5   28. jun 2009 Såså ... de mangler jo penge ... de har jo kun fået extra bevillinger to gange iår ... så i kan jo godt se at der ikke er råd til at rende rundt og tage sig af alm menneskers problemer .... de er skam forbeholdt VIP's og andre politikere.

Hvor hurtigt var det lige at de fandt Tom K's biler???? var det 1 dag??? say no more.

• #6   28. jun 2009 Zappo... den rekord kunne de ha slået idag... ved at levere en mc tilbage til ejer 10 timer efter en var meldt stjålet!!! det sjovt de altid har tid til en masse helt ligegyldigt.. ...

• #7   28. jun 2009 skræmmende, der bliver snart stjålet en bike hver dag i århus efterhånden, tror der er nogle udlændinge og enkelte danskere der keder sig

noget nyt på den zzr1400 der blev stjålet her i starten af ugen?

• #8   28. jun 2009 Jow .. det kunne de da.. men det er der jo ikke prestige i ... og det giver jo ikke adgang til TV2/Station 2 ... vel.

Var for en del år siden i et hamonika sammenstød med 8 biler på, jeg var forrest så jeg havde ingen problem ... men kunne høre at nogen af de andre mente at de ikke var skyld i noget .. så jeg ringede til Viborg politi og spurgte om de ville komme og lave en rapport .... i skal nok lige sætte jer ned ... svaret var "Hvis der ikke er nogen SVÆRT tilskadekommen, så ville de ikke komme" .... hmmm

Så er jeg osse pisse træt af at høre på pansere der står på TV og hyler .. "Vi blir ikke respekteret af befolkningen" .. nej hvorfor mon?!?!?!?

• #9   28. jun 2009 hehe.. nej respekt har de ikk meget tilbage af... det helt sikkert!!!

• #10   28. jun 2009 Zappo, Men er det den menige betjent som kan gøre for det? Du kan måske argumentere for at vagthavende har et ansvar, men han er jo nød til at prioritere med de resurser han har. Det var jo nok ikke fordi de ikke lige havde lyst den dag, men snarer en faglig vurdering.

Et trafikuheld binder trods alt en del resurser i en god rum tid.

Det er snarer politisk at problemet er.

• #11   29. jun 2009 Hmm .. både og ... men det er da helt klart et ledelses problem ... de menige betjente afspejler ledelsens holdning .. som i enhver anden organisation.

og jow det er et spørgsmøl om resurser .. men hvorfor er det at HVERGANG der er en international "et eller andet" så lænser de jylland totalt for betjente og ydermere skal de afspadsere en million milliard fridage bagefter, så får de en MEGA sæk penge for at løse problemet ... og alligevel er der en masse alm danskere der ikke får den service de mener de har krav på og er med til at betale for.

Men jow det er et ledelses problem ... men de nedsætter jo bare et udvalg .. og så sker der nul og prut.

Sys bare ikke vi har det politi vi burde ha i Danmark, her tænker jeg på adfærd , på alle niveauer .. helt op til ministeren ... men også den menige.

• #12   29. jun 2009 Lur mig om ikke .. det eneste der er sket, er at det er registreret i en eller anden computer.

Hmmm .. ser ud til at jeg tog fejl ang Tom K ... det var ikke politiet som fandt den, men en alm borger som meldte det.

http://www.nordjyske.dk/mariagerfjord/forside.aspx?ctrl=10&data=15%2c3301683%2c5%2c3

• #13   29. jun 2009 Zappo, Jamen sikkerheden omkring et topmøde skal jo være i orden, så langt er du vel enig? Og det binder altså en del resurser, hvorfor der hentes en del betjente fra Jylland; hvordan skulle man ellers gøre? Lade steder på Sjælland være fuldstændig tørlagte for betjente? Og penge kan vel ikke rigtig løse det med at betjente holder deres fridage og afspadseringsdage ligesom resten af den danske befolkning; medmindre de altså vælger at få timerne udbetalt istedet. Pengene kan derimod bruges på at uddanne flere betjente (igen, en politisk beslutning) og det er man jo så igang med. PT. har DK jo en del betjente der arbejder med rigtig meget overtid for at få det hele til at hænge sammen, og det er de jo også selv ret utilfredse med. Sådan pludselig at blive ringet op i weekender hvor de ellers havde fri, for at blive kaldt på arbejde.

Jeg kan ikke rigtig se hvad din kritik har med de menige betjente at gøre. Udover at du klager over deres adfærd, men det er også lidt vagt.

• #14   29. jun 2009 jonas, tror egentlig som du siger, at det bunder i et økonomisk spareprojekt fra regeringens side, det eneste vi kan gøre som border er at støtte det parti som har de mærkesager som man nu ønsker fremmet

men synes ogå der er for lidt politi, til at løse de opgaver der nu en gang findes idag

fx hærværk tyveri og den slags sager, men færdsls politi synes jeg faktisk de har fint dækket

• #15   29. jun 2009 "de" lærer intet ved at politiet kommer og tager dem på en stjålet bike.
    Det må da være på tide at en flok bikere lære dem lidt om hvad der sker når man stjæler folks motorcykler........

• #16   29. jun 2009 Dækmanden, Jeg synes heller ikke at det er godt nok. Når det kommer til politiet, så synes jeg bare at der skal TILSTRÆKKELIGE resurser og TILSTRÆKKELIGE betjente. For de ter der tydeligvis ikke i dag når man kan ringe ind med et tilbud om at få opklaret en sag, og de så ikke har resurser nok til at komme. Så er der noget galt. Om de 300 ekstra betjente samt de frigivne betjente fra administration når nu HK personele kommer ind over, det ved jeg ikke, men jeg må indrømme at jeg tvivler, for med de problemer der tilsyneladende er med overdrevne vagtplaner og sager hvor der ikke er nok resurser, så kommer det nok til at kræve mere end de få ekstra betjente i hver kreds. 300 plus nogle frigivne lyder ikke af så meget når de spredt ud over hele Danmark.

Det jeg opponerer imod er bebrejdelsen af de menige betjente, hvor den burde rettes, måske lidt mod toppen, det ved jeg ikke, men i hvert fald mod politisk side.

• #17   29. jun 2009 Jeg sys nu nok at jeg også peger på "toppen" ... hvordan kan de mangle resurser ... hvilke opgaver er det som dræner deres resurser så meget ... det jo ikke når de servicere de alm borgere ... for der er en generel opfattelse af at på det område er det gået tilbage

Mht de menige betjente ... så går min kritik primært på deres adfærd over for borgeren ... nedladende og arrogant ... lad mig sige det på den her måde ... havde jeg haft en unge der havde opført sig på den måde, som politiet alt for ofte opføre sig ... så havde ungen fået en på skrinet med beskeden om at sådan taler men ikke til folk.

Og tro mig der var ikke noget jeg hellere ville end at tage fejl ... det ser jeg bare ingen tegn på at jeg gør.

• #18   29. jun 2009 Vi fik sjålet en i mandags, og vi måtte selv finde den! Vi vidst godt at politiet ikke gjorde noget med mindre den faldt i skødet på dem. Vi ledte hele dagen, og fik tips i løbet af dagen.. Men til sidst ringede politiet kl 1.15 om natten, fordi de havde set den stå i tilst..
    Men nej, man bliver sgu noget selv nødt til at lede efter den, hvis den bliver stjålet

• #19   29. jun 2009 @Peter D: Når du fanger en af de idoter så smid ham lige om bagi varevognen, så køre vi en tur i skoven og lammetæver naren.

• #20   29. jun 2009 kristian, tager du så din gerber med?

så kan han se om han kan bruge den til at finde miner med

• #21   29. jun 2009 Et Tip: Hvis i står ved et færdselsuheld og politiet ikke lige mener der er grund til at komme, men i gør, så skal i bare sige de lugter lidt af sprit! Så kommer de gerne...

• #22   29. jun 2009 eller at der er personskade, så er de forpligtet til at komme på stedet

• #23   29. jun 2009 Kristian *Nu med blade* N
    Det var vi ved forleden, dog fik vi kun MCén tilbage (Ikke vores mc)
    HE HE.....

• #24   29. jun 2009 Najs .. Thomas ... dækker forsikringen så skaderne??

• #25   29. jun 2009 Thomas.. tillykke.. self kan de ikk starte den.. men det viser jo bare hvor dumme de er!!

• #26   29. jun 2009 20 bikere og en grensaks der kan klippe andet en grene...............

• #27   29. jun 2009 Og 4 strips

• #28   30. jun 2009 hmm havde els forhørt mig i brabrand.

nå men ka ik li forstå hvorfor når nu politiet ik dukkede op til bmw-mc at i ik li gik over og skar dækkene op, så kører han da ik langt. og sæt en ny lås på. det ville jeg sku gerne ofre for en andens cykel.. når man nu var sikker på den var stjålet!!!!!!

så i så bare ham køre videre... for så havde jeg sku os haft mc handsken på, el smide en kæp i hjulet.
    bare min pointe.

• #29   30. jun 2009 min klare opfattelse af politiet er at... de er der ikke og slet ikke hvis man ringer efter dem...

løsning: GØR NOGET SELV.. det har politiet jo nok heller ikke tid/lyst/vilje til at gøre noget ved..

jeg er så harm over politiet efterhånden!

• #30   30. jun 2009 kasper.. de stod 15 ikke etniske danskere og vi var 4.. så kan du stave til selvmord??? lidt derfor vi har vores velbetalte politi til den slags... eller!!

bmwen stor på stranden.. ihvertfald ind til de kørte;-)

Kommentér på:
opkast.. stjålet mc!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce