*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfordring
  • #1   5. jul 2009 me 2

• #2   5. jul 2009 er også med

• #3   5. jul 2009 Hej - hyggeligt at I har lyst. Det er sådan set ingen ny Århus-gruppe men blot tanken om,
    at tid, behov og mulighed ændrer sig hen af vejen. Jeg har tit nydt den yngre del af Århus-gruppens mails til hinanden med spontane opfordringer til en trilletur, der kan ende med lidt fest. Det er ikke altid, at det lader sig gøre med familie o.s.v. Jeg må også erkende,at stor aldersforskel ikke altid passer sammen. Jeg har bare lyst til trilleture og rart samvær. Vi kunne jo mødes en aften eller den kommende week-end og snakke sammen for at afstemme ideen med hinanden. Tirsdag aften er der som regel noget at se på på Kalø. Den 14. juli er der træf på Gl.Estrup (der sker ikke så meget, men det er hyggeligt og sjovt at se på MC'erne) eller måske noget helt andet. Meld tilbage, hvornår I kunne have lyst. En lille aftentur på tirsdag var måske en god start.

• #4   5. jul 2009 Hallelulja..........for en god ide. Jeg kender Ole N fra en kort tid i
    Østjysk MC +35, og arbejder sammen med Bjarne N. Bjarne og jeg har bare "dårlige" arbejdstider mange gange. ( Aften/Nat ). Men er da med al den stund det kan forenes med arbejdstider og "godt vejr".

• #5   5. jul 2009 God idé smiley

• #6   5. jul 2009 Igen tak for tilbagemeldingen, det tegner til at kunne blive en rigtig hyggelig samling af
    rare mennesker.

Svar venligst konkret:

1. vil du med til Kalø tirsdag aften. Vi kan mødes på Hydro tanken på Grenåvej lige
    efter kydset til Egå Marina kl. 19.00

2. vil du med til Gl.Estrup den 14/7. Det er lidt længere, så vi kan mødes klokken
    18.30 på Hydroi tanken

Har du andre, alternative ideer, som kom frem med dem

Ovennævnte forudsætter naturligvis, at regner ikke stgår ned i "stænger"

Bagsædepassagenerer er naturligvis meget velkomne.

• #7   5. jul 2009 Kalø ja lad os skrive sammen inden

• #8   5. jul 2009 den er jeg med på når cyklen kommer tilbage fra værkstedet

• #9   5. jul 2009 Lyder som et par fine "start-ideer". Betinget af tørvejr.

1. Kalø nu på tirsdag.........ok.

2. Gl Estrup d. 14.........?? (Afhænger af mødetidspunkt på jobbet)

• #10   6. jul 2009 Vejret er noget ustabilt denne uge. Forhåbentligt øsregner det ikke tirsdag aften, så vi får en hyggelig lille tur til Kalø. For en sikkerheds skyld melder jeg mig her på sitet klokken
    17.30 tirsdag med besked på, om vejret er til, at vi kører

• #11   6. jul 2009 Jeg synes bestemt også, det lyder som en god ide. Jeg er heller ikke til høj fart og ild i r'ven...:-)
    Desværre har jeg, ligesom nogle andre kan jeg se, nogle besværlige arbejdstider, men i det omfang det kan lade sig gøre, vil jeg også gerne med. Venter dog lige med at melde ud om de konkrete ture.

Godt initiativ...

• #12   7. jul 2009 Hyggeligt at så mange er med på ideen, og så endda midt i sommerferieperioden. Jeg synes bare, at alle er velkomne med forslag til trilleture. Uden at der på nogen måde er lagt op til flere "afdelinger" af Århus-gruppen, kunne det nok være en ide, om vi på en eller anden måde markerer de forslag, der specielt retter sig mod dem, der er lidt ovre den
    "fartglade alder". Mit forslag er, at vi markerer en overskrift som følgende eksempel:
    XXX TUR TIL KALØ, eller hvor turen skal gå til. De 3 XXX markerer forskellen, og alle i
    gruppen kan se dem og slutte sig til, hvis de har lyst.

Med hensyn til turen i aften til Kalø har vejret i eftermiddag ikke været med os, men jeg
    lovede at melde mig her på sitet kl. 17.30, så det gør jeg. Lige nu ser det ud til at klare
    op. Hvad synes I andre ? skal vi køre og håbe på, at det er tørvejr i aften.

Jeg holder øje med Jeres tilbagemelding.

• #13   7. jul 2009 Vejrudsigten siger opklaring dog med mulighed for en byge. Det lyder ikke så slemt, så jeg er med.

• #14   7. jul 2009 Har lige kigget DMI........både radar og "byvejr" lover tørvejr resten af aftenen. Så jo..........kl. 19 er jeg på Hydro

• #15   7. jul 2009 OK - Vi mødes på Hydro tanken på Grenåvej lige efter krydset til Egå Marina kl. 19.00

• #16   7. jul 2009 jeg kommer ikke idag

• #17   7. jul 2009 vi kan også køre til gammel ry om torsdagen

• #18   7. jul 2009 Fin ide Bjarne. Kom med et forslag. Marker det således: XXX Gl.Ry. De 3 XXX markerer,
    at dit forslag specielt er rettet til os, men selvfølgelig er andre også velkommen.

• #19   8. jul 2009 Jamen jeg tror da også jeg vil melde mig på banen i denne XXX-gruppe... selvom jeg ikke er helt så aktiv lige p.t. - men det kommer igen og så glæder jeg mig til at mødes med jer derude...

• #20   8. jul 2009 Hej Vibeke, du er altid mere end velkommen

• #21   8. jul 2009 Hej Søren B - Det synes jeg da er en fin ide. Mår jeg foreslog det som en "XXX-gruppe" i den bestående Århus-Gruppe var det min tanke, at alle kunne følge med og tilmalde
    sig vore ture. Men de kan selvfølgelig bare kigge ind på Senior Gruppen. Hvordan gør
    vi ? Skal vi bede alle dem, der har vist interesse for tanken om at tilmelde sig senior
    gruppen ? Men vi bør gøre det, så alle er tilfredse, også de lidt yngre og farttglade

• #22   8. jul 2009 OPFORDRING..........til alle som havde tanker om at køre ture med XXX-folkene..........Tilmeld jeg SENIORGRUPPEN.........Go´ide Søren B !!!
    Jeg melder mig nu.........!!

Kommentér på:
Opfordring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce