Trackdays

Trackdays

Medlemmer: 259
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
861 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvor vil i helst kører ? . Hvor vil i helst kører ? .

Lad mig høre fra jer . Hvor vil i allerhelst kører .
Jeg skal igang med forberedelserne til 2010 og jeres input er vigtig da det både hjælper mig ,men også jer selv .

Et tillægs spørgsmål herfra .
Ville i ,på trods af at RPM-Racing ikke er så gammelt et foretagende .Deltage i forårstræning hvis dette kom på programmet .
naturligvis ville dette skulle afholdes sydligt som altid !.

Eller mener i at der er rigeligt af den slags udbydere i forvejen og at i ved hvad i får den vej og derfor ikke ønsker at ændre på "det man plejer" .

lad høre fra jer .

M.v.h. Chris
www.RPM-Racing.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor vil i helst kører ? .
  • #1   26. jul 2009 I Sverige er Anderstorp klart at foretrække, men også knutstorp og mantorp.

Hvis det bliver aktuelt, så er Oschersleben og Lautsitz spændende.

Når jeg bestiller kigger jeg meget på køretid kontra pris... Det kunne også være super med enkelte race, hvor man bliver indelt efter transponder tider. (I stil med Søborg nye tiltag ligesom bikepromotion)

• #2   26. jul 2009 Jeg går ikke op i hvem der er arrangör. Dato / bane er det primäre. Så er der selvfölgelig også et öje på tid / pris.

Inden for almindelig afstand kan Most og Hockenheim varmt anbefales ud over dem der er nävnt.

• #3   26. jul 2009 Synes banerne fra superchallenge serien er interesante da det giver lidt ekstra når man selv kender banen smiley

• #4   27. jul 2009 Knutstorp, Mantorp, Anderstorp & Sturup.
    Hvis jeg havde haft råd til at køre meget længere ville jeg gerne have prøve: Brno, Sashenring, Oschersleben, Assens, Le Mans, Magny Cours osv.

Når jeg kigger efter trackdays kigger jeg som hovedregel efter følgende ting fra arrangøren: Pris, køretid, afstand til banen.

Eksempelvis kunne jeg aldrig finde på at tage med Racing4Fun, der er alt for lidt køre tid pga. de 4 klasser og prisen er urimelig høj for en ung mand som mig. smiley "3 dage for 3600 kr" med alt for lidt køretid er jo helt på månen, når 4 dage med meget mere køretid end det, burde koste 2900 kr ligesom "Anderstorp pakken" smiley

• #5   27. jul 2009 Afstand, køretid og pris er de vigtige parametre.

Spreewald i tyskland er en fed bane.
    Knutten, mantorp og sturup sæføli.
    Ellers er der Kinnekulle og Gelleråsen som ku være interessante... og lausitz, oschersleben og assen.

• #6   28. jul 2009 For en som mig - der kun har været på padborg park.
    Og på "begynder" niveu - så mener jeg at den rent geografisk (køre tid og penge) er fint for mig.

Skal jeg til sverige - så er det lang køre tur og 4 x bro penge, så bliver det hurtigt for dyr.

Og min racer er kun en 600 - så bane behøves ikke være så stor.

Kommentér på:
Hvor vil i helst kører ? .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce