861 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar

7. dec 2005 Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
Hvor vil i helst kører ? . Hvor vil i helst kører ? .
Lad mig høre fra jer . Hvor vil i allerhelst kører .
Jeg skal igang med forberedelserne til 2010 og jeres input er vigtig da det både hjælper mig ,men også jer selv .
Et tillægs spørgsmål herfra .
Ville i ,på trods af at RPM-Racing ikke er så gammelt et foretagende .Deltage i forårstræning hvis dette kom på programmet .
naturligvis ville dette skulle afholdes sydligt som altid !.
Eller mener i at der er rigeligt af den slags udbydere i forvejen og at i ved hvad i får den vej og derfor ikke ønsker at ændre på "det man plejer" .
lad høre fra jer .
M.v.h. Chris
www.RPM-Racing.dk
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Hvis det bliver aktuelt, så er Oschersleben og Lautsitz spændende.
Når jeg bestiller kigger jeg meget på køretid kontra pris... Det kunne også være super med enkelte race, hvor man bliver indelt efter transponder tider. (I stil med Søborg nye tiltag ligesom bikepromotion)
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 506
Inden for almindelig afstand kan Most og Hockenheim varmt anbefales ud over dem der er nävnt.
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
jun 2008
Følger: 20 Følgere: 35 MC-er: 8 Emner: 6 Svar: 86
Hvis jeg havde haft råd til at køre meget længere ville jeg gerne have prøve: Brno, Sashenring, Oschersleben, Assens, Le Mans, Magny Cours osv.
Når jeg kigger efter trackdays kigger jeg som hovedregel efter følgende ting fra arrangøren: Pris, køretid, afstand til banen.
Eksempelvis kunne jeg aldrig finde på at tage med Racing4Fun, der er alt for lidt køre tid pga. de 4 klasser og prisen er urimelig høj for en ung mand som mig.
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
Spreewald i tyskland er en fed bane.
Knutten, mantorp og sturup sæføli.
Ellers er der Kinnekulle og Gelleråsen som ku være interessante... og lausitz, oschersleben og assen.
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
Og på "begynder" niveu - så mener jeg at den rent geografisk (køre tid og penge) er fint for mig.
Skal jeg til sverige - så er det lang køre tur og 4 x bro penge, så bliver det hurtigt for dyr.
Og min racer er kun en 600 - så bane behøves ikke være så stor.
Hvor vil i helst kører ? .
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside