{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sejle med færge
  • #1   27. jul 2009 de færger jeg har været med har stropper jeg plejer at stille den på side benet og så spænde den den ned i samme side som støttebenet

• #3   27. jul 2009 Hvilken fæge drejer det sig om, man kan altid ringe og høre hvilke muligheder der er for at spænde cyklen fast. Har endnu ikke oplevet en færge hvor der ikke var mulighed for det. Undtagen postbåden til Nekselø, men der er heller ingen veje og mc'en var hvist heller ikke med smiley

Tag noget med til at ligge mellem remmen og cyklen og følg Jacob's beskrivelse. Tag evt. også en elektriker strip med, til at sætte om håndbremsen, så er forhjulet også blokeret og baghjulet er blokeret af at være sat i gear.

Har selv kun cykler med sidestøtte og det er gået fint, men brug central støtten hvis du har og det virker stabilt med remmens placering.

• #4   27. jul 2009 tak for tips smiley

Alex

• #5   27. jul 2009 Jeg har to gange i år været med Tårs - Spodsbjerg - der er seler man spænder cyklen fast med - Jeg har kun sedettøtteben på Shadow'en - men det er ikke noget problem, man spænder bare ned over sædet...

• #6   30. jul 2009 Husk ikke at sætte dig op på cyklen før færgen er i havn.. set mange gange at folk et væltet der. bare lad cyklen stå på støtteben, mens du støtter den og holder forbremsen.

• #7   2. aug 2009 Den står mest sikkert på centralt støtteben, og der er faste stroppe på 90% af alle færger

Kommentér på:
sejle med færge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce