539 visninger
|
Oprettet:
Krom {{forumTopicSubject}}
Jeg har en prop til min køler i plast, den vil jeg gerne have forkromet ja jeg skal nok pudse den bag efter:-) Det må kunne ladesig gøre da der er en masse andet forkromet plastik på knallerten. men hvordan og hvor.
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 167
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 501
En del autolakere/airbrush'ere kan idag lakere med cromfarve, prøv evt. den vej.
Højest sansynligt billigst og bedst til plastik. Tror det er de færeste (om nogen) der kan forcrome plastik herhjemme.
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 120
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 344
Jeg har prøvet det med krommaling på plast - det kommer til at ligne træt gammel alu.
Om man kan give det en gang kobberfarve først - og ad den vej få det til at ligne noget - har jeg ikke prøvet - det var måske et forsøg værd - men jeg ville kigge mig om efter et nyt låg først....
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 50
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 344
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 120
Nej Lennart har ikke snakket med skjern, har prøvet Bike Choppen i viborg de ledte i alle mulige kataloger det var uden resultat. Claus A snakkede på et tidspunkt om nogen i Nr. Sundby måske det var en mulighed.
Vil se om jeg kan finde en maskinarbejder der vil lave en orange samtidig.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 649
min knægt er i lære ved en autolakerer
han mumler noget om at de kan sprøjte
crhom på-det skulle ligne 90% chrom!!
jeg reklamerer ikke på galleriet mere
men det er i ry!!
jan 2007
Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 44
Se Ole Jørgensens "gamle" cykler. Han har en 87/888 super med kromdæksel.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5085
Jeg er sikker på at jeg har set flere. Men om de så passer på din model ved jeg ikke. Jeg ved heller ikke om det er en kapsel som sættes over det originale. Jeg har selv malet mit sort i mangel af bedre.
God jagt
Julø
Krom
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside