{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC marken TORSDAG - nordjylland
  • #1   5. aug 2009 vi kommer to fra skagen, vi skal lige finde møde sted og tidspunkt

  • #2   5. aug 2009 Vi er også to der kører derud:-0)

  • #3   5. aug 2009 Tror sikkert det var fordi at du var derude da det var "goldwing" aften.
    I morgen er det HD aften. Men selv da vi var derude første gang holdt vi sgi da på marken. Der kan ski da ikke holde 2-300 mc'er pådet lille stykke beton.

    Men nok om det.
    Vi kører op til FTZ og følges med dem fra Oldies hvis det er.. Er der kl 1700.

    Vi ses.


  • #4   5. aug 2009 Kan du sige Mc M-a-r-k-e-n , bette Michael ;-0)...Hvor f...havde du ellers regnet med du skulle holde;-)....Det tar du da vist heller ikke skade af...og kommer du md imorgen, kan det være du kan få lov at se, at jeg måske får lov at holde på fliserne;-)...der er jo HD-tema, lige noget for dig, bette:-)
    Brian, jeg troede ski´da ellers ar Oldies ville køre til Palmestranden, er det ikke også i morgen??????????? Ellers kan det da også bare være vi hopper på der:-)


  • #5   5. aug 2009 Oldies kører, ifølge deres hjemmeside" begge steder hen.
    Jeg vil ud og køre og mener ikke en tur fra Strandby og til palme stranden er en køretur...... hihi.. Så derfor kører jeg til Marken.
    Man kan jo altid køre til palmestranden når det er knap så godt vejr.

    Men vi kan sagtens følges af.. Det er en aftale.. Vi ses kl 1700 hos FTZ.


  • #6   6. aug 2009 Nej, Brian - jeg syns også det var lige kort nok - til en køretur:-)...til Palmestranden altså..........jamn, så det da vel bare det vi siger,..kl 17, FTZ:-) - og så kan du jo lige komme over og hilse..for har lidt svært ved at se hvem Brian er...ud fra cyklen;-)

    Michael - sjovt nok - det er vist snart gået op for mig....at du ALDRIG kommer til at eje sån en gang lort ;-0)...det har du vist brugt et par minutter af dit liv på at fortælle mig:-).............og fair nok, bare du er glad for dine japanere:-)


  • #7   6. aug 2009 Du vist FULD af spilopper;-0) - så jo jo smiley
    Ja, det var nu en ganske hyggelig aften, og godt fremmøde, syns jeg da...........Der var jo også lige vejr til det:-)


  • #8   7. aug 2009 Ja det var fint. Og rigtigt dejligt vejr. Men syns pølserne er blevet ringe. De koster det samme men er kun halv størrelse.
    Håber bestemt på bedre pølser næste gang....... og hyggeligt at mø´de dig Rikke. Selv om jeg syns du sparede veldig meget på luften i dækket. hihi

    smiley


  • #9   7. aug 2009 Jeg klager ikke, de var jo gratis....pølserne;-)
    Brian, jeg har IGEN her til morgen været ude og checke mit dæk - det ER som det skal være.....det må være et lavprofil-dæk jeg har mig der;-)

    Også hyggeligt at hilse på dig, Brian smiley


Kommentér på:
MC marken TORSDAG - nordjylland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce