{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.364 visninger | Oprettet:

Batteri´s levetid ??? {{forumTopicSubject}}

Hej Tøffere.

Vil lige høre om i ved hvor lang tid et batteri kan stå uden at cyklen er startet før den er tør for strøm?, har lige sat et nyt batteri min, men allerede efter 3 dage tog den nogen forsøg om at starte, og det kan vel ikke være helt rigtigt, Den plejer altid at starte efter første forsøg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri´s levetid ???
  • #1   19. aug 2009 3 dages holdbarhed er godt nok kort. Blev det nye batteri opladet i en time eller 2 efter at syre blev hældt i?
    Mit batteri holdt sidste vinter 5 mdr, og mc'en startede med det samme. Og i sommerperioden er der ingen problem efter f.eks. 3 ugers stilstand.

Med venlig hilsen
    Kim

• #2   19. aug 2009 Ja jeg mener jo også at det er alt for kort tid... Den ladede i ca 1,5 Time og efter det kørte jeg en god lang tur........

• #3   19. aug 2009 Prøv at checke dit bothorn, det er tit at lidt rust kortslutter og stjæler strømmen

• #4   19. aug 2009 Min erfaring er at den lille generator på en MC ikke magter at lade et batteri der er i knæ har selv forsøgt den med en lang tur. Smid en god lader på natten over og giv det en chance

• #5   19. aug 2009 Afhænger oz lidt af hvilken alarm der sidder på, har prøvet med nogle af de billige alarmer, og de tappede batteriet fuldstændigt i løbet af 2 døgn, nu hvor der sidder en spyball alarm, og et gel batteri, er der ingen problemer overhovedet

• #6   20. aug 2009 -og endelig kan batterier købes for billigt! mit sidste lavpris holdt ganske få måneder; spyttede så mindst det dobbelte i et "rigtigt" batteri fra den authoriserede Suzuki-dealer, og nu starter den ved første tryk efter en hel vintersæson i kælderen. Pris og kvalitet plejer at følges ad...

• #7   20. aug 2009 Det lyder som om du har en overgang et sted, der står og tager strømmen.

Nu ved jeg ikke om dit batt. er let tilgængeligt, men ellers kan du prøve næste gang den skal stå nogle dage, at pille + polen af. Hvis der så er skræld på, når du igen sætter den på nogle dage efter, er det en overgang et sted.

Hvis den uden + pol, efter nogle dage er lige så død, så er det et dårligt batteri.

• #8   21. aug 2009 Peter: det vil jeg da prøve.
    Lars : ja giver det bestemt også en chance tak for rådet.
    Kenneth : Øhh Alarm, tror ikke at min rottweiler tager så meget strøm smiley
    Jørgen: Har bare hørt flere steder at et batteri selv fra Thansen er godt nok.
    Nygaard : Okay det vil jeg da prøve, har nemlig også en lille mavefornemmelse af at det er en overgang et sted.
    Tak for de gode råd, i må alle have en kanon weekend

Kommentér på:
Batteri´s levetid ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce