Z750 & Z1000

Z750 & Z1000

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olieskift. benzin lugt..
  • #1   10. sep 2009 lort og nu vil den ikke lave olie tryk efter skift, hmm har man muligvis fået tømt oliefilter, nogen ideer hvordan jeg får tryg igen...

• #2   10. sep 2009 Muligvis er der benzin i din olie, så er oilen for tynd og kan ikke lave tryk. Det er ikke normalt, hvis der er benzin i olien kan den "eksploder" nu må du ikke hænge mig op på det... det er det jeg tror...

• #3   11. sep 2009 der var ik benzin i olien kan en svag lugt men har lige hældt nyt olie på og nu vil den ik lave tryk.. nej eksploder kan den ik gøre..

• #4   11. sep 2009 Hvis du har hældt nyt olie på og den ikke vil lave tryk skal du kontrollere at olien er op til markerings mærket. Har du skiftet oliefilter vil der angiveligt gå lidt til før at dette er fyldt og det skal det være før at der kan laves olietryk.

Hvor lang tid har du haft den til at køre uden olietryk. tænker bare om at det kun er 3 sek eller nærmere 30sek?

• #5   11. sep 2009 der er fyldt helt op til mærket har ik skiftet filter, den har været op og køre et par gange fra 30 sek op til 1.5min men så begynder den at tikke fra knast og er ik meget for bare at lade den køre..

• #6   11. sep 2009 jeg tror at du skal prøve at afmontere dit oliefilter og se om at der er gennemstrømning. Det kan være en fejl ved filteret eller der kan være en anden blokkade der i som skaber problemet. Du kan evt prøve med det gamle filter igen for at være sikker.

• #7   11. sep 2009 jep tror også jeg er kommet til at tømme oliefilter..

• #8   11. sep 2009 jep havde også fået tømt filter, filter kun kørt 4000km og virker bare ik mer så meget for japansk kvalitet, det gamle røg på igen kun løst så den kunne pumpe olie ud 15sek så var der tryk igen..

• #9   12. sep 2009 Super, sån skal det være

Kommentér på:
olieskift. benzin lugt..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce